Customer Service officer
- Employeur
- Page Personnel Belgium
- Lieu
- Strombeek-Bever, Flemish Brabant
- Salaire
- €2000 - €2400 per month
- Date de clôture
- 29 déc. 2019
Afficher plus
- Fonction
- Achat / Vente, Service clientèle
- Secteur
- FMCG, FMCG - général
- Type de contrat
- CDI
- Temps de travail
- Temps plein
- Niveau d'expérience
- 0 à 2 ans d'expérience
Détails de l'offre
Als Customer Service officer geef je administratieve en commerciële ondersteuning aan een klantenportefeuille.
Bedrijfsomschrijving
Onze klant is een bedrijf actief in de food & beverage sector en gelegen regio Grimbergen.
Omschrijving
De belangrijkste verantwoordelijkheden van de Customer Service officer:
- beheer van een klantenportefeuille: contact per mail en telefoon
- voorstellen van nieuwe artikelen en optimalisatie van de samenwerking met bestaande klanten.
- opnemen van bestellingen (mail & telefonisch) en verwerken in het ERP systeem.
- opvolgen van leveringen en oplossen van gerelateerde problemen.
- verantwoordelijk voor de verdere opvolging (after sales) en behandeling van problemen/klachten.
- indien nodig inplannen van een technici voor reparaties of onderhoud.
- ondersteuning van / samenwerking met de externe sales.
Profiel van kandidaat
De ideale kandidaat:
- tweetalig Frans en Nederlands
- minimum 1 jaar ervaring in een commerciële rol (customer service, inside sales, sales support)
- nauwkeurig, georganiseerd en weet prioriteiten te stellen
- stressresistent, flexibel en multitasking
- goed beheer van Ms Office. Excelkennis is een must!
- klantgericht en commercieel aangelegd
Aanbod
Voor de functie van Customer Service officer ontvangt u een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen. Je maakt deel uit van een leuk team en krijgt intern een grondige opleiding (ERP systeem en product training).
Uurrooster: van 7h tot 15h, van 8h tot 16h of van 9h tot 17h.
Entreprise
At the heart of our business are the thousands of people’s lives we change, the outstanding service we provide to our clients and candidates and the exciting opportunities within our offices all over the world. We’re proud to set the standard in the recruitment profession – our specialist service with a personal touch is how we change lives for people through creating opportunity to reach potential.
As an employer looking to hire, or a candidate looking for an opportunity, Page Personnel offers you a team of specialist consultants who know your sector inside out and can meet your goals within tight timelines.
We specialise in the following disciplines: Accounting & Finance - Banking & Financial Services - Human Resources – Insurance - Procurement & Supply Chain - Sales Administration - Sales & Marketing - Secretarial & Business Support
Together with Michael Page, Page Executive and Page Outsourcing, Page Personnel is part of PageGroup. We’re confident our expertise and time-sensitive solutions will help you meet your recruitment or job search goals. Get in touch to find out more.
- Website
- http://www.pagepersonnel.be/index.html
- Téléphone
- +32 2 290 97 26
- Lieu
-
Marsveldplein (Bastion Tower) 5
Brussels
1050
BE
Recevez des alertes d'offres d'emploi
Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.
Créer une alerte