Passer au contenu principal

Cette offre a expiré

Receptionist - Office Assistant - Brussels

Employeur
Robert Half
Lieu
Brussels
Salaire
Negotiable
Date de clôture
5 oct. 2020

Afficher plus

Fonction
Administration / Secrétariat, Administration générale
Secteur
Autre, Autre - général
Type de contrat
Intérim
Temps de travail
Temps plein
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience

Détails de l'offre

OfficeTeam is currently looking for a Receptionist - Office Assistant (M/F/X).

Our client is opening a new office near Louise and they are building a whole new team of 12 people. For that reason they are searching for a receptionist - office assistant to welcome the visitors and to organize everything in the office.
The company, a consulting firm, is easily accessible with public transportation.

As Receptionist - Office Assistant, you will be responsible for the following tasks:

  • Reception, telephone and mail:
    • Greeting, welcoming, and directing visitors appropriately;
    • Operating the switchboard in a warm, confident and happy manner;
    • Dealing with queries from visitors and staff;
    • Sorting and distributing internal and external mail, centralising and stamping outgoing mail, follow-up of courier and taxi services;
    • Monitoring visitor access and maintaining security awareness;
    • Reception of deliveries.
  • Meetings
    • Organising of virtual conferences and meeting room bookings;
    • Managing computerised booking system (outlook calendars);
    • Booking catering facilities - organising lunches and liaising with caterers;
    • Preparing of meeting rooms: technical installations, set-up, preparing of catering trolleys, printing of meeting documents, … .
  • Administration and support
    • Providing general administrative support ;
    • Liaise with suppliers.

The requested qualifications for this Receptionist - Office Assistant position include:

  • Bilingual English/French, another major European language is considered a plus;
  • Good communication skills;
  • Good with computer systems, Microsoft Office, internet research;
  • Well-organised and efficient, able to multitask while remaining attentive to detail;
  • Autonomous, problem solver, remain calm under pressure;
  • Service minded with good team spirit;
  • Positive attitude, friendly and polite.

Our client offers:

  • A full-time interim contract with option of a fixed-term contract;
  • An attractive package including extra-legal benefits.

Interested in this challenging position of Receptionist - Office Assistant? Apply today!

By applying to this position, you acknowledge that you have read and accept the following terms:

https://www.roberthalf.be/en/legal-information/privacy-statement

Entreprise

Robert Half est leader mondial dans le domaine des ressources humaines spécialisées. En Belgique et au Luxembourg, Robert Half se concentre sur le placement de personnel qualifié et de cadres dirigeants dans les domaines de la finance et de la comptabilité, ainsi que des services administratifs, bancaires, informatiques et juridiques. Nous proposons des postes en emploi fixe, temporaire (travail temporaire) et intérimaire, basés sur un projet (management de transition).

Robert Half est votre interlocuteur direct pour votre recherche d‘emploi. Nous proposons des jobs dans des sociétés de domaines et de tailles très variés - de l’entreprise moyenne régionale à l'acteur mondial. Par conséquent, grâce à nos nombreuses offres d'emploi, nous pouvons vous proposer un large éventail de postes différents. Afin de vous trouver un job qui vous convienne parfaitement, nous réalisons d’abord un entretien personnel afin de connaître au mieux vos compétences et vos objectifs de carrière.

Nous trouver
Téléphone
+3242255211
Lieu
Spoorwegstraat 34
bte 1
Groot-Bijgaarden
1702
BE

Recevez des alertes d'offres d'emploi

Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.

Créer une alerte