New - Customer Service
- Employeur
- Page Personnel Belgium
- Lieu
- Ixelles
- Salaire
- Negotiable
- Date de clôture
- 29 nov. 2020
Afficher plus
- Fonction
- Achat / Vente, Service clientèle
- Secteur
- Services facilitaires, Services facilitaires - général
- Type de contrat
- CDI
- Temps de travail
- Temps plein
- Niveau d'expérience
- 2 à 5 ans d'expérience
Détails de l'offre
Als customer service medewerker ben je verantwoordelijk voor het bijstaan van onze klanten en verdelers via de telefoon en via e-mail om aan hun vragen en noden te voldoen.
Client Details
- Société américaine et internationale
- Secteur de l'industrie liée à l'évènementiel
Description
80% van de tijd
Als customer service medewerker ben je verantwoordelijk voor het bijstaan van onze klanten en verdelers via de telefoon en via e-mail om aan hun vragen en noden te voldoen. Je werkt dagelijks met verkopers, logistieke afdelingen en magazijnen.
- Je beheert de bestellingen voor de klanten in uw regio (ontvangst en registratie van bestellingen op ERP Sage X3) en opvolging tot de levering van de artikelen.
- Je organiseert het transport van de goederen wanneer nodig
- Je stelt offertes op
- Je zorgt voor de dienst naverkoop
- Je informeert klanten over producten, voorraad, prijzen, levertijd, facturen, status van hun bestellingen, enz.
- Export: Je volgt containerverzending op, zorgt voor de formaliteiten/douanedocumenten, internationale betalingen (documentair krediet, wisselbrief)
- Je volgt de schadeclaims op
- Regio: Nederlandstalige markt (in België en Nederland)
20% van de tijd
Je bouwt ons marktaandeel uit in de sector van de chemicaliën voor mobiele toiletten en je staat in voor een goede klantenbinding via een optimale service.
- Je bent volledig verantwoordelijk voor de klantenportefeuille van jouw regio. Prospects worden gevalideerd door de verkoopsondersteuning, of worden gegereneerd op vakbeurzen, enz.
- Je prospecteert actief nieuwe klanten door onderzoek te doen op het internet en hen te bellen
- Je werkt aan het opbouwen van een goede relatie met de bestaande klanten
- Je polst naar en analyseert de behoeften van uw potentiële klanten en stelt oplossingen op maat voor
- Je streeft naar het behalen van maandelijkse of jaarlijkse doelstellingen
- Regio: Nederlandstalige markt (in België en Nederland)
Profile
Jouw profiel
Je hebt 2 tot 3 jaar ervaring in een gelijkaardige rol
Je kunt vlot communiceren in het Engels en het Nederlands (vloeiend) en in het Frans (operationeel) mondeling en schrifteljik. Elke bijkomende Europese taal is een pluspunt
Je hebt een zeer goede kennis van Outlook, Word en Excel
Je competenties
- Je bent klantgericht en kunt omgaan met stressvolle situaties
- Je bent computervaardig en hebt sterke administratieve vaardigheden
- Je kunt in een snelle en veeleisende omgeving werken in een multitasking modus
- Je hebt sterke interpersoonlijke vaardigheden
- Je kunt prioriteiten stellen en je hebt oog voor details
- Je bent oplossingsgericht en in staat de problemen van je klanten te anticiperen en op te lossen.
- Je bent enthousiast, optimistisch en goed in het werken in teamverband
- Je bent georganiseerd, stipt, en geduldig
Ons aanbod
- Goede werksfeer
- Internationale werkomgeving
- Voltijds vast contract
- Aantrekkelik salaris op bais van profile en ervaring
- Jaarlijks winstdelingsprogramma
- Jaarlijks salarisverhogingsprogramma op basis van objectieve meetinstrumenten
- Bonus bij het behalen van jaarlijkse verkoopdoelstellingen.
Job Offer
- Package salarial intéressant
- Atmosphère familiale
- Stabilité
- Facilité d'accès
- Possibilité de faire du télétravail
Entreprise
At the heart of our business are the thousands of people’s lives we change, the outstanding service we provide to our clients and candidates and the exciting opportunities within our offices all over the world. We’re proud to set the standard in the recruitment profession – our specialist service with a personal touch is how we change lives for people through creating opportunity to reach potential.
As an employer looking to hire, or a candidate looking for an opportunity, Page Personnel offers you a team of specialist consultants who know your sector inside out and can meet your goals within tight timelines.
We specialise in the following disciplines: Accounting & Finance - Banking & Financial Services - Human Resources – Insurance - Procurement & Supply Chain - Sales Administration - Sales & Marketing - Secretarial & Business Support
Together with Michael Page, Page Executive and Page Outsourcing, Page Personnel is part of PageGroup. We’re confident our expertise and time-sensitive solutions will help you meet your recruitment or job search goals. Get in touch to find out more.
- Website
- http://www.pagepersonnel.be/index.html
- Téléphone
- +32 2 290 97 26
- Lieu
-
Marsveldplein (Bastion Tower) 5
Brussels
1050
BE
Recevez des alertes d'offres d'emploi
Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.
Créer une alerte