Passer au contenu principal

Cette offre a expiré

Parttime Office Manager - Anderlecht - vastgoedsector

Employeur
Robert Half
Lieu
Anderlecht
Salaire
Negotiable
Date de clôture
10 janv. 2021

Afficher plus

Fonction
Administration / Secrétariat, Office Management
Secteur
Autre, Autre - général
Type de contrat
Intérim
Temps de travail
Mi-temps
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience

Détails de l'offre

Een snel groeiende onderneming in Anderlecht is momenteel op zoek naar een Office Manager (M/V/X) - deeltijdse functie.

Onze klant is actief in de vastgoedsector. Zij zijn dringend op zoek naar een Office Manager (M/V/X) in Anderlecht, die zin heeft in een nieuwe, gevarieerde uitdaging.

De verantwoordelijkheden voor deze functie als ervaren Office Manager (M/V/X) zijn:

  • Je stelt contracten op voor huurders of kopers;
  • Je bent verantwoordelijk voor de opmaak van lijsten, uitgaande plaatsbeschrijvingen enz;
  • Je houdt de database up-to-date (adressen en andere gegevens);
  • Je schrijft klanten aan, zowel in het Nederlands als het Frans;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, zowel telefonisch als schriftelijk;
  • Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van klachten;
  • Je volgt betalingen op;
  • Je ontvangt klanten.

De vereiste kwalificaties voor deze functie als Office Manager (M/V/X) zijn:

  • Je bent in het bezit van een diploma secundair onderwijs en hebt bij voorkeur een eerste ervaring in commerciële binnendienst;
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en het Frans;
  • Je hebt een goede kennis van MS Office;
  • Je bent leergierig;
  • Je durft meedenken;
  • Je bent klant- en resultaatgericht;
  • Je bent nauwkeurig en gestructureerd;
  • Je kan autonoom werken maar bent ook een echte teamplayer;
  • Je bent onmiddellijk beschikbaar.

Als je kiest voor deze functie, kan je je verwachten aan:

  • Een competitief salarispakket, aangevuld met extralegale voordelen als maaltijdcheques;
  • Een parttime uurrooster van 3 of 4 werkdagen per week;
  • De mogelijkheid om jezelf verder te ontplooien;
  • Goede bereikbaarheid met de wagen en het openbaar vervoer dankzij een

Geïnteresseerd in deze uitzendopdracht met zicht op een vast contract na de voorziene interimperiode? Solliciteer vandaag nog!

Bekijk zeker ook de website van Accountemps voor andere opportuniteiten binnen de boekhouding en finance.

By applying to this position, you acknowledge that you have read and accept the following terms:

https://www.roberthalf.be/en/legal-information/privacy-statement

Entreprise

Robert Half est leader mondial dans le domaine des ressources humaines spécialisées. En Belgique et au Luxembourg, Robert Half se concentre sur le placement de personnel qualifié et de cadres dirigeants dans les domaines de la finance et de la comptabilité, ainsi que des services administratifs, bancaires, informatiques et juridiques. Nous proposons des postes en emploi fixe, temporaire (travail temporaire) et intérimaire, basés sur un projet (management de transition).

Robert Half est votre interlocuteur direct pour votre recherche d‘emploi. Nous proposons des jobs dans des sociétés de domaines et de tailles très variés - de l’entreprise moyenne régionale à l'acteur mondial. Par conséquent, grâce à nos nombreuses offres d'emploi, nous pouvons vous proposer un large éventail de postes différents. Afin de vous trouver un job qui vous convienne parfaitement, nous réalisons d’abord un entretien personnel afin de connaître au mieux vos compétences et vos objectifs de carrière.

Nous trouver
Téléphone
+3242255211
Lieu
Spoorwegstraat 34
bte 1
Groot-Bijgaarden
1702
BE

Recevez des alertes d'offres d'emploi

Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.

Créer une alerte