Passer au contenu principal

Cette offre a expiré

Attaché Coördinatie van de begeleiding

Employeur
HUB.BRUSSELS
Lieu
Bruxelles (BE)
Date de clôture
30 janv. 2021

Attaché Coördinatie van de begeleiding

hub.brussels is op zoek naar Attaché Coördinatie van de begeleiding m/v/x, voor een voltijds contract van bepaalde duur tot 31/12/2021 met zo snel mogelijke indiensttreding.

De onderneming

hub.brussels is het Brussels Agentschap voor de Ondersteuning van het Bedrijfsleven.

Het ondersteunt en promoot de ontwikkeling en internationalisering van Brusselse ondernemingen en handelszaken en tracht in dat kader buitenlandse investeringen aan te trekken naar Brussel.

hub.brussels biedt begeleiding op maat, gratis tools en erkende expertise die de autonomie van ondernemers versterken, hun beslissingen vergemakkelijken, en hun kennis en netwerken ontwikkelen waardoor ze vertrouwen winnen en kunnen gedijen om succesvol te ondernemen in Brussel en ver daarbuiten.

hub.brussels heeft de ambitie om van Brussel de economisch meest aantrekkelijke en aangename Europese stad te maken om slim te ondernemen en activiteiten te ontwikkelen.

hub.brussels, dat zijn meer dan 300 attente, behulpzame en enthousiaste medewerkers en de belofte om de meest innovatieve en gedurfde projecten te begeleiden, aan te moedigen en vooruit te helpen.

hub.brussels staat open voor diversiteit en discrimineert op geen enkele manier die zou kunnen leiden tot een andere behandeling van een sollicitatie op basis van subjectieve criteria die geen direct verband houden met de vereiste vaardigheden of ervaring voor de functie.

Algemene functiebeschrijving

Hub.brussels is de steunpilaar van de begeleiding van ondernemingen in Brussel.

In die hoedanigheid ziet het Agentschap toe op de kwaliteit en de samenhang van de begeleiding van de Brusselse ondernemers binnen de pool Begeleiding van het Brusselse Hoofdstedelijke Gewest, en van hub.brussels in het bijzonder, en ook op de goede relaties van hub.brussels met zijn belangrijkste partners, in het bijzonder de gesubsidieerde begeleidingsstructuren.

Die taak wordt ingevuld door de Business Unit Coördinatie van de Begeleiding en Partnerschappen, die opgenomen is in het Departement Partnerschappen & Netwerken.

In het licht van de economische crisis wil hub.brussels het team van deze dienst uitbreiden om de samenwerking te versterken met de partners voor de begeleiding in het kader van de heropstart van het Gewest. 

U werkt rechtstreeks samen met andere teams van hub en met externe partners die actief zijn op het niveau van de begeleiding.

Opdrachten

Uw takenpakket omvat:      

  • bijdragen aan de organisatie van de dringende begeleiding en herontwikkelingsmaatregel door:
  • de aanvragen van ondernemers aan hub.brussels en in het netwerk van partners te behandelen en delegeren;
  • overheidsopdrachten te lancere voor de organisatie van opleidingen, externe coaching ... en de opvolging ervan te verzekeren;
  • de maatregel op te volgen en de evaluatie ervan uit te voeren;
  • deelnemen aan andere initiatieven van de dienst rond gesubsidieerde begeleiding in het Gewest (gesubsidieerde begeleidingsstructuren in kaart brengen, kwaliteitsonderzoeken opvolgen, lokale economieloketten, bedrijvencentra en incubators coördineren enz.);
  • de interdepartementale overeenkomsten van het Agentschap helpen opstellen en opvolgen, in samenwerking met de juridische cel en de andere afdelingen van het Agentschap.

Vereist profiel

(verplichte criteria in het vet)

  • Hebt u een buitenlands diploma, dan moet u ons het gelijkwaardigheidsattest bezorgen, erkend door een van de gemeenschappen van de Belgische Staat;
  • houder van een masterdiploma;
  • minimaal 2 jaar beroepservaring in een functie die gericht is op e-marketing;
  • goede kennis van het Brussels ondernemerschapsecosysteem en van de instellingen die kunnen bijdragen aan het succes van de projecten met sociaal-economische uitdagingen in Brussel, inzonderheid de gesubsidieerde begeleidingsstructuren van de ondernemers;
  • een project met een veelheid aan actoren kunnen beheren;
  • een nauwgezette administratieve beheersaanpak (overheidsopdrachten);
  • goede redactionele vaardigheden;
  • assertief;
  • goed in het opbouwen van relaties en networking;
  • luisterbereid en aanpassingsvermogen naargelang de gesprekspartner;
  • “problem solver”;
  • praktische kennis van de courante MS Office-software (Word, Excel, PowerPoint).

Ons aanbod

  • Een voltijds contract van bepaalde duur tot 31/12/2021;
  • een verloning volgens de BAOB-barema’s van graad A101;
  • heel  aantrekkelijke extralegale voordelen (maaltijdcheques, 35 vakantiedagen, taalpremie, hospitalisatieverzekering enz.);
  • een rijke en gevarieerde werkomgeving;
  • een aangename en gemakkelijk bereikbare werkplek.

Geïnteresseerd?

Om te solliciteren moet u voldoen aan de verplichte profielvoorwaarden (in het vet aangeduid onder de titel “Vereist profiel”).

Stuur uw cv en motivatiebrief deze link voor 30/01/2020 om 14.00 uur. Laattijdige kandidaturen of kandidaturen die op een andere manier worden ingediend, worden niet in aanmerking genomen.

Recevez des alertes d'offres d'emploi

Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.

Créer une alerte