Passer au contenu principal

Cette offre a expiré

Customer Service Agent - Logistiek

Employeur
Page Personnel Belgium
Lieu
Flemish Brabant, Vilvoorde
Salaire
€2000 - €3200 per month
Date de clôture
8 mars 2021

Afficher plus

Détails de l'offre

Als Customer Service Agent - Logistiek zal je B2C en B2B klanten ondersteunen en een sterke claims management verzorgen waarbij logistieke problem solving centraal staat.

Bedrijfsomschrijving

Onze klant is een dynamisch, innovatief bedrijf actief in de logistieke sector. Met een open bedrijfscultuur en oog voor ontwikkeling, gelegen regio Vilvoorde.

Omschrijving

Als Customer Service Agent - Logistiek zijn dit je voornaamste verantwoordelijkheden:

  • Je ondersteunt B2B klanten door hen kwalitatief te adviseren over de services van het bedrijf (20%)
  • je staat in voor een correcte order input, verwerking en opvolging. hierbij onderhoud je een goed overzicht over de verschillende orders en hun status.
  • Je bent de contactpersoon voor B2C klanten (80%) die problemen ervaren of vragen hebben omtrent hun orders..
  • Indien nodig zal je actie ondernemen en correcties uitvoeren om een vlot order-to-delivery proces te garanderen.
  • een optimale klantenservice staat centraal. Je neemt de nodige initiatieven om een hoge tevredenheid van de klant te waarborgen.
  • Bij operationele problemen zoek je mee naar oplossingen en sta je de klant te woord om hen te informeren, zowel via telefoon als per mail.
  • Je bent verantwoordelijk voor een correct beheer van claims dossiers van A tot Z.
  • Je analyseert, beantwoordt en coördineert opmerkingen en vragen van klanten.
  • Je houdt de database up to date met actuele klantengegevens.
  • Je onderhoudt een goede communicatiestroom met collega's van andere departementen voor de uitwisseling van informatie zodat de kwaliteit van dienstverlening en service naar de klanten toe op alle niveaus gewaarborgd blijft.

Profiel van kandidaat

De ideale Customer Service Agent - Logistiek:

  • Idealiter een Bachelordiploma in een logistieke richting of gelijkwaardig door relevante ervaring (incl. begrip van logistieke processen).
  • je hebt bij voorkeur minstens 1 jaar ervaring in een gelijkaardige klantgerichte binnendienstfunctie.
  • je hebt een zeer goede kennis van Nederlands en Frans. Een goede kennis van Engels is een plus.
  • je neemt graag initiatieven, draagt verantwoordelijkheidszin en kan ownership nemen in jouw werk.
  • een zeer sterke klantgerichtheid met de nodige dosis begrip en inlevingsvermogen. Als het nodig is weet je ook assertiviteit en stressbestendigheid te tonen.
  • je weet prioriteiten te stellen en gaat systematisch te werk met oog voor nauwkeurigheid.
  • een sterke problem solver attitude en resultaatgerichte ingesteldheid.
  • je beschikt over een goede kennis van Excel.

Aanbod

In deze positie heb je de kans actief deel uit te maken van de opzet en ontwikkeling van een nieuw departement, gericht op duurzame logistiek.

Naast dagdagelijkse ondersteuning van klanten (B2B & B2C) met focus op een sterk claims management gerelateerd aan logistieke processen, zal je actief meedenken en ideeën aanbrengen om de efficiëntie van processen te verbeteren, nieuwe initiatieven aan te brengen en uit te rollen.

Je komt terecht in een bedrijf dat groei en innovatie ondersteunt, met oog op actuele ontwikkelingen en duurzame service.

Intern bieden zij mogelijkheden aan hun medewerkers om actief bij te dragen en zich te ontwikkelen. Zij bieden een inspirerende omgeving met ruimte voor initiatieven, alsook trainingen en individuele groeitrajecten.

Naast een interessante job content en fijne werkomgeving, ontvang je een mooi salarispakket met extra-legale voordelen.

Entreprise

At the heart of our business are the thousands of people’s lives we change, the outstanding service we provide to our clients and candidates and the exciting opportunities within our offices all over the world.  We’re proud to set the standard in the recruitment profession – our specialist service with a personal touch is how we change lives for people through creating opportunity to reach potential.

As an employer looking to hire, or a candidate looking for an opportunity, Page Personnel offers you a team of specialist consultants who know your sector inside out and can meet your goals within tight timelines.

We specialise in the following disciplines: Accounting & Finance - Banking & Financial Services - Human Resources – Insurance - Procurement & Supply Chain - Sales Administration - Sales & Marketing - Secretarial & Business Support

Together with Michael Page, Page Executive and Page Outsourcing, Page Personnel is part of PageGroup. We’re confident our expertise and time-sensitive solutions will help you meet your recruitment or job search goals. Get in touch to find out more.

Nous trouver
Website
Téléphone
+32 2 290 97 26
Lieu
Marsveldplein (Bastion Tower) 5
Brussels
1050
BE

Recevez des alertes d'offres d'emploi

Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.

Créer une alerte