Offre d'emploi : Administratief Bediende - Planning Techniekers & Aanspreekpunt
- Recruteur
- JOBMATCH ANDERLECHT
- Région
- Ukkel
- Publication
- mercredi 17 février 2021
- Date limite
- mercredi 17 mars 2021
- Réf
- JOBM-BE
- Contact
- Joke Willemoens
- Secteur
- Administration / ASBL
- Niveau d'expérience
- 2 à 5 ans d'expérience
- Type de contrat
- CDD
- Temps de travail
- Temps plein
Voor onze opdrachtgever in Ukkel, een jong en dynamisch groeibedrijf in de verwarmings- en energiesector, zoeken wij vandaag een Administratief Medewerker, die samen met de vier techniekers zorgt voor een vlekkeloze dienstverlening naar de klant.
Functiebeschrijving
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor nieuwe en bestaande klanten. Je luistert naar hun vraag of probleem en je stelt een oplossing voor
- Je zorgt voor de planning van de techniekers: je plant de nodige interventies zorgvuldig en efficiënt in in hun agenda's en geeft hen alle (technische) details mee
- Wanneer de bestelbonnen van de techniekers digitaal binnenkomen, kijk jij ze na op volledigheid en op opvolging
- Wanneer er wisselstukken of extra bestellingen nodig zijn, neem je eerst contact op met de klant. Wanneer die zijn akkoord geeft, geef je de bestelling door aan je collega's in het magazijn
- Je plant een nieuwe afspraak in bij de klant om de klus volledig te klaren
Functie-eisen
- Je spreekt en schrijft op een professionele manier Frans en Nederlands
- Je hebt idealiter ervaring in een administratieve functie waarbij veel klantencontacten en planning kwamen kijken
- Technische affiniteit met verwarming, elektriciteit,… is zeker en vast een troef. Je bent leergierig, nieuwsgierig en bereid bij te leren en je in te werken
- Uiteraard ben je zeer klantgericht: je denkt actief mee na en komt samen met je klant tot een oplossing. Als eerste aanspreekpunt ben je luistervaardig en empathisch
- Ook met de techniekers en het magazijn bouw je een stevige vertrouwensrelatie uit, die uitmondt in een efficiënte en collegiale communicatie
- Je werkt uiterst gestructureerd en georganiseerd en je behoudt steeds het overzicht over de lopende projecten en afspraken
Arbeidsvoorwaarden
- Een voltijdse functie, te starten op interimbasis, met een contract van onbepaalde duur achteraf
- Je werkt 38u per week, van 7u30 tot 16u en op vrijdag tot 15u
- Een mooie verloning, aangevuld met extralegale voordelen, zoals een verzekeringspakket, eventueel een wagen met tankkaart,…
- Een bedrijf waar je kan rekenen op de nodige opleidingen
- Een jong en dynamisch bedrijf met veel ambitie, waar je collega's mee bouwen aan een prettige werksfeer
- Een kleine speler op de markt, waar jij als persoon het verschil kan maken