Passer au contenu principal

Cette offre a expiré

Office Manager, Global Legal Firm, 1050, Brussels

Employeur
Profile Group
Lieu
Bruxelles
Date de clôture
18 mars 2021

Détails de l'offre

 

Company details

 

 

Profile Group is a premium Selection and Recruitment company that has been helping candidates in their job search for 30 years. Working with a wide variety of companies, we provide candidates with a high quality service that helps both in the application process and improving the various skills required to succeed in interviews.

We are currently looking for an Office Manager for a global legal firm located in 1050 Brussels.

 

Function

 

 

Key Responsibilities

  • OFFICE MANAGEMENT:
  • Manage office organisation, internal processes and procedures plus the daily administration of a busy international legal firm
  • Working closely with the Partners, Finance Manager, Business Development Executive and Secretaries to ensure the correct level of high quality support
  • Coordinate weekly office meetings and monthly partner meetings
  • Managing all procurement, supplier contracts and relations
  • Ensure appropriate insurance coverage
  • SPOC for Landlord
  • Oversee office maintenance
  • Responsible for both Health and Safety and Environment and Sustainability
  • Organise all office’s social events
  • HUMAN RESOURCES:
  • Lead on all aspects of the employee lifecycle and associated administration
  • Collect payroll data and communicate it to the social secretariat
  • In charge of the benefits scheme
  • Plan and present in the mid-year and annual review processes
  • Coordinate the submission of the annual salary survey
  • Involved in international HR Managers’ conference calls/seminars
  • Support the international mobility to and from Belgium
  • Be the HR Lead Contact for all HR initiatives
  • TRAINING & DEVELOPMENT:
  • In cooperation with the EMEA Learning and Development Team organise professional development trainings for Legal and Business Support Staff as well New Joiner Inductions
  • Liaise with the French and Flemish Bar for CPDs
  • FINANCIAL:
  • Support the Finance Manager and COO in the creation of the office budget
  • In charge of the office operational budget

 

Profile

 

 

Your Profile

  • Minimum 5 years’ experience as an Office Manager in a professional services company 
  • The HR aspects of the role can be trained
  • Excellent English (written & spoken) plus excellent Dutch OR French
  • Experience of building trust amongst demanding stakeholders and forming strong working relations with diverse stakeholders in Brussels and internationally
  • Diplomatically assertive, able to challenge
  • A service minded Team Player
  • Being well organised in this fast-paced firm is a must

 

Offer

 

 

    Varied and busy Office Managerial role with room for initiative and growth Excellent Salary + Luncheon vouchers, 8€, Pension plan, Health insurance, Eco cheques, Seniority: 1 extra holiday every 2 years and Transport allowance Positive, multicultural and dynamic team atmosphere

Entreprise

Learn more about this company

Visit this company’s hub to learn about their values, culture, and latest jobs.

Visit employer hub

Découvrez cette entreprise

Visitez la page employeur de cette entreprise pour en savoir plus sur leurs valeurs, culture et dernières offres d'emploi.

Découvrir l'entreprise

Recevez des alertes d'offres d'emploi

Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.

Créer une alerte