Offre d'emploi : Customer Service Advisor m/v

Région
MECHELEN
Publication
jeudi 18 février 2021
Date limite
jeudi 18 mars 2021
Réf
UNQ-BE
Contact
Unique Brussel Customer Care - Office
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Mi-temps

Onze klant, is actief in verkoop van contactlezen en aanverwante. Ze behoren tot een grotere speler.



Functiebeschrijving

Voor onze klant, gelegen in Mechelen, zijn we op zoek naar een Customer Care Advisor die ook ondersteuning zal bieden aan de IT adeling.

Hoe ziet jouw dag als Customer Care Advisor er uit? 60 à 70% van je takenpakket is als Customer Care Advisor:

  • Customer orders: correcte order input en zorgen voor een tijdige levering, de klant inlichten in geval van vertraging
  • Facturen: correct en op tijd factureren en crediteren
  • Klachten mbt customer service: correct, op tijd en vriendelijk behandelen
  • Inquiry handling: accuraat en tijdens een eerste contact behandelen
  • Return orders: correct en op tijd afhandelen
  • Master data onderhoud: correct en op tijd afhandelen

Maar ook 30 à 40% administratieve ondersteuning op IT:

  • Hier zoeken we vooral iemand die technisch snel mee is
  • De orders opvolgen die via de verschillende platvormen terecht komen. De System Specialist kent alle technische zaken achter de platvormen, maar het is dan jouw taak om hem te ondersteunen op administratief en analytisch niveau
  • Srategisch kunnen nadenken als iets misloopt: welke oplossing is mogelijk en als ik dit wijzig, welke impact heeft dat dan elders?
  • Graag klantencontact hebben, systeem snel kennen, inzicht in IT (geen voorkennis nodig – ze zoeken geen systeem specialist, die hebben ze al)
  • Snel correcties kunnen doorvoeren: inzicht hebben in credit en debet
  • Order-to-cash proces opvolgen
  • Problemen oplossen met orders die 'vast zitten'



Functie-eisen

Wat voor profiel zoeken we dan juist?

  • NL/FR/ENG
  • Iemand met (eerste) ervaring binnen een Customer Service dienst
  • Met SAP kunnen werken
  • Snel en correct calls/correcties kunnen afhandelen
  • Teamplayer : autonoom kunnen werken, maar ook opleiding via Webex (thuiswerk) aankunnen - voldoende zelfstandigheid en maturiteit is nodig!



Arbeidsvoorwaarden

Wat bieden we jou aan?

  • Contract van bepaalde duur van 1 jaar met daarna verlenging via contract van onbepaalde duur
  • Mooie verloning aangevuld met extralegale voordelen zoals:
  • Maaltijdcheques
  • Ecocheques
  • Hospitalisatieverzekering
  • Groepsverzekering
  • ...