Offre d'emploi : Boekhouder dossierbeheerder

Région
GRIMBERGEN
Publication
mardi 23 février 2021
Date limite
mardi 23 mars 2021
Réf
UNQ-BE
Contact
Unique Brussel Finance
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein

Onze partner is een groeiend bedrijf in de dienstensector op het gebied boekhouding en fiscaliteit. Voor hun kantoor in Grimbergen zijn ze op zoek naar een nieuwe voltijdse medewerker die bereid is een bijdrage te leveren.



Functiebeschrijving

Krijg jij het warm bij het horen van het woord ‘cijfers’? ‘analyse’? ‘administratie?' 'klantencontact’?

We zoeken naar iemand die zich vlot in een team integreert en die het boekhouden kan beheren.

Hoe ziet jouw dag eruit?

  • Je beheert een klantenportefeuille waarbij je de dossiers van A tot Z afwerkt en accountancy-advies verstrekt.
  • Je biedt je klanten ook fiscaal advies betreffende directe en indirecte belastingen.
  • Je zal in deze functie veelvuldig in contact komen met klanten en hebt inzicht in de werking van een onderneming.
  • Je deelt jouw kennis met je collega's.
  • Je werkt graag actief mee aan de verdere uitbouw van het succesvolle kantoor.



Functie-eisen

  • Je hebt een Bachelor diploma Accountancy-Fiscaliteit of een Master opleiding in een bedrijfseconomische richting
  • Je hebt reeds 2 à 5 jaar ervaring in een boekhoud- of accountantskantoor
  • Je enthousiasme, stressbestendigheid en nauwkeurigheid zijn je troeven
  • Je hebt een gedreven persoonlijkheid met ambitie om te groeien in je job
  • Je bent op zoek naar een job met veel variatie en afwisseling
  • Je bent communicatief sterk
  • Je bent een echte teamplayer



Arbeidsvoorwaarden

Wat wij bieden:

  • Een moderne werkomgeving waar ook de digitalisering volop op punt staat
  • Een aantrekkelijk salaris aangevuld met een netto vergoeding
  • Een bedrijfswagen met tankkaart
  • Hospitalisatieverzekering
  • Diverse opleidingen, zowel intern als extern met mogelijkheid tot stage IAB & BIBF
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Vlotte bereikbaarheid