Offre d'emploi : Customer Service Representative Benelux

Région
Zaventem, Flemish Brabant
Salaire
€2000 - €3000 per month
Publication
mercredi 24 février 2021
Date limite
samedi 10 avril 2021
Réf
JN -022021-2172688
Contact
Annabel Joris
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein

Als Customer Service Representative Benelux zal je een B2B klantenportefeuille beheren in de Healthcare sector, met verantwoordelijkheid van order t.e.m. invoicing.

Bedrijfsomschrijving

Onze klant is een internationaal, innovatief bedrijf actief in de Healthcare sector en met kantoor te Zaventem.

Omschrijving

Als Customer Service Representative Benelux ben je verantwoordelijk voor:

  • de ondersteuning van een Benelux klantenportefeuille
  • SPOC voor jouw klanten bij aanvragen, advies of klachten omtrent order status, prijzen, producten, etc.
  • beheer van de volledige order to cash cyclus
  • optimaliseren van het leveringsproces met interne en externe stakeholders
  • opvolging van ordergerelateerde problemen: organiseren van returns, back order management, etc.
  • opvolging van invoicing en opmaak van credit nota's

Profiel van kandidaat

De ideale Customer Serivce Representative Benelux beschikt over:

  • een zeer goede kennis Nederlands, Frans en Engels
  • een eerste ervaring in een klantgerichte rol, idealiter in een internationale omgeving
  • bachelor opleiding of gelijkwaardig door ervaring
  • zeer sterke communicatie skills voor interne en externe contacten
  • oog voor kwalitatieve klantenservice en een klantgerichte attitude
  • goede kennis van Ms Office en vlot met nieuwe IT systemen
  • een proactieve en leergierige houding
  • een open minded persoonlijkheid met een positieve ingesteldheid
  • flexibel naar takenpakket en hulpvaardig in de ondersteuning van collega's
  • zeer sterke teamspirit, makkelijk te integreren in een hecht en hulpzaam team
  • een hands on mentaliteit

Aanbod

Als Customer Service Representative Benelux krijg je een brede verantwoordelijkheid inzake interne en externe contacten met stakeholfers (klanten, leveranciers, interne departement, etc.), logistieke administratie en kwalitatieve problem-solving.

Naast een uitdagende jobinhoud, zal je intern de mogelijkheid krijgen trainingen te volgen, blijvend bij te leren en jezelf te ontwikkelen. Je komt terecht bij een mooi en innovatief bedrijf volop in groei, met een open, internationale bedrijfscultuur en warme, respectvolle sfeer.

Je ontvangt hiernaast een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen en flexibiliteit naar uren en homeworking toe.