Passer au contenu principal

Cette offre a expiré

Customer Care Officer NL/FR

Employeur
Profile Group
Lieu
Liège
Date de clôture
2 avr. 2021

Afficher plus

Détails de l'offre

 

BEDRIJFSDETAILS

Profile Group is een Rekruterings- en Selectiekantoor dat sinds 30 jaar kandidaten helpt in hun zoektocht naar werk voor klanten uit verscheidene sectoren. Ons doel is om je te helpen bij je zoektocht naar werk, en het optimaliseren van het sollicitatieproces en de vaardigheden die noodzakelijk zijn voor het afleggen van goede interviews.

Voor onze internationaal gerenommeerde klant actief in de zoektocht naar medische oplossingen zijn wij op zoek naar een Medewerker NL/FR voor de afdeling Customer Care.

 

FUNCTIE

Als Customer Care Officer NL/FR, ben je het sleutelelement in de loyaliteit van je klanten en het geprivilegieerde aanspreekpunt van de lokale markt dat aan jou is toegewezen.

Je verantwoordelijkheden zijn als volgt : 

  • Je verwerkt dagelijkse klantbestellingen in het computersysteem met respect voor vastgestelde deadlines en je blijft zo dicht mogelijk bij het "nul foutenpercentage". Je communiceert per e-mail of telefonisch.
  • Je vult administratieve documenten in en biedt ondersteuning bij het coördineren van leveringen en het beheren van nieuwe klanten.
  • Je maakt van elke uitwisseling een positieve ervaring voor de klant door actief te luisteren en constant op zoek te gaan naar oplossingen.
  • Je analyseert klachten, handelt deze af volgens bestaande procedures en zorgt snel voor een alternatief.
  • Je krijgt vragen van je klanten en je gaat op zoek naar informatie binnen interne afdelingen (logistiek, facturatie, supply chain, vervoerders, etc.) om de juiste antwoorden te krijgen.
  • Je onderzoekt de oorzaken van klachten en bedenkt actieplannen om deze te voorkomen.
  • Je stelt alles in het werk om de dynamiek en cultuur van jouw markt te begrijpen.
  • Je brengt in alle omstandigheden een professioneel imago van het bedrijf over
  • Je verstrekt informatie aan verkopers op basis van hun verzoeken (gegevens over leveringen, klachten, enz.)
  • Tags: Interne verkoopmedewerker; Customer Service Officer; Customer service agent; Inside Sales; Klantenservice ; after sales service agent

     

    PROFIEL
  • Je hebt een bachelordiploma of professionele ervaring in Customer Service
  • Native Speaker, de subtiliteiten van het Nederlands hebben voor jou zowel mondeling als schriftelijk geen geheimen
  • Je hebt een uitstekend niveau in Frans en Engels
  • Je past je aan alle soorten situaties en gesprekspartners aan
  • Je bent een teamplayer
  • Je houdt van multitasking en weet hoe je moet omgaan met noodsituaties
  • Je hebt aandacht voor detail en analytische vaardigheden
  • Kennis van SAP is een echte troef
  •  

    TAAL

    NL/FR

     

    AANBOD
  • Een sleutelpositie binnen een internationaal bedrijf met een familiecultuur
  • Een multiculturele omgeving in constante evolutie waar ruimte is voor jouw ideeën.
  • Ondersteuning in je loopbaan, in het bijzonder door middel van een geïndividualiseerd ontwikkelingsplan en het verstrekken van kwaliteitsinstrumenten.
  • Een voordeelpakket (verzekering, maaltijdcheques, ...) bovenop je maandelijkse vergoeding.
  • Interesse? Voor meer informatie: Bel ANAELLE HENRARD op het nummer: 0470 40 77 30

    Entreprise

    Learn more about this company

    Visit this company’s hub to learn about their values, culture, and latest jobs.

    Visit employer hub

    Découvrez cette entreprise

    Visitez la page employeur de cette entreprise pour en savoir plus sur leurs valeurs, culture et dernières offres d'emploi.

    Découvrir l'entreprise

    Recevez des alertes d'offres d'emploi

    Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.

    Créer une alerte