Offre d'emploi : Customer Support Specialist - Software Solutions

Expire aujourd'hui

Région
Flemish Brabant, Diegem
Salaire
€2500 - €3500 per month
Publication
vendredi 5 mars 2021
Date limite
lundi 19 avril 2021
Réf
JN -012021-2002747
Contact
Annabel Joris
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein

Als Customer Support Specialist - Software Solutions zal je jouw klantenportefeuille adviseren en van A-Z ondersteunen, zowel commercieel als administratief.

Bedrijfsomschrijving

Onze klant is een internationaal bedrijf actief in de IT sector en met kantoor in Diegem.

Omschrijving

Als Customer Support Specialist - Software Solutions zal je verantwoordelijk zijn voor:

  • Point of contact voor jouw B2B klanten ter ondersteuning van vragen betreffende producten en services.
  • Interne samenwerking met relevante departement zoals sales, technische support, finance, etc.
  • een kwalitatieve verwerking van aanvragen van de klant en correcte opvolging betreffende hun bestelling, opvolging van leveringen, organiseren van returns, etc.
  • Problem solving: problemen die klanten ervaren opnemen en indien nodig escaleren naar het desbetreffende departement.
  • complexe klantendossiers behandelen op een autonome manier, met hoge commitment en sterk oplossingsgerichte houding.
  • kritisch meedenken over hoe procedures verbeterd kunnen worden en actief deelnemen aan verbeteringsprocessen.

Profiel van kandidaat

De ideale kandidaat voor de rol van Customer Support Specialist - Software Solutions:

  • sterke drietaligheid: zeer goed niveau Nederlands, Engels, Frans
  • je bent gebeten door IT en wil deze passie inzetten in je dagelijks werk
  • aantoonbare ervaring in software systemen, idealiter cloud solutions
  • relevante ervaring in een soortgelijke support positie (customer service, sales support, internal sales)
  • sterke communicatieve vaardigheden: open en heldere manier van communiceren.
  • flexibele persoonlijkheid met vlot aanpassingsvermogen
  • een 'do' mindset: de zaken proactief aanpakken
  • stress resistent, in staat om prioriteiten te stellen en goed kan gedijen in een high-paced omgeving.

Aanbod

Als Customer Support Specialist - Software Solutions zal je deel uitmaken van een hecht en gedreven team.

Naast een uitdagende job binnen een dynamische werkomgeving, krijg je de kans jezelf verder te ontplooien binnen het bedrijf.

Je ontvangt hiervoor een mooi salarispakket met extralegale voordelen.