Offre d'emploi : B2B Customer service officer

4 jours restants

Région
Flemish Brabant, Diegem
Salaire
€2000 - €3000 per month
Publication
mardi 9 mars 2021
Date limite
vendredi 23 avril 2021
Réf
JN -022021-2170231
Contact
Annabel Joris
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein

Als B2B Customer Service Officer zal je instaan voor een hoge klanttevredenheid door een kwalitatieve dienstverlening: sterke communicatie en administratieve support.

Bedrijfsomschrijving

Onze klant is een internationale speler in de energie sector met kantoor in Diegem.

Omschrijving

De belangrijkste verantwoordelijkheden van de B2B Customer Service Officer:

  • je beheert klantendossiers van A-Z: je onderhoudt de communicatie naar de klant, coördineert met interne departementen waar nodig en volgt de dossiers administratief op;
  • je treedt op als contactpersoon voor B2B klanten via mail en telefoon;
  • je beheert aanvragen van de klant en toetst deze intern af met andere departementen;
  • je staat in voor een sterke administratieve verwerking en opvolging van klantendossiers;
  • je volgt aanvragen nauwgezet op en houdt relevante informatie up to date in het ERP systeem;
  • je staat in voor contract beheer: je volgt huidige contracten op en bereidt nieuwe contracten voor;
  • je beheert op termijn ook complexe dossiers en neemt meer verantwoordelijkheden op in jouw takenpakket

Profiel van kandidaat

De ideale kandidaat voor de positie van B2B Customer Service Officer:

  • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en het Frans, zowel gesproken als geschreven (een must!)
  • Je hebt een eerste succesvolle ervaring in klantendienst
  • Je denkt actief en kritisch mee over de manier van werken en brengt proactief ideeën aan ter verbetering van processen
  • je bent een goede multitasker: je kan verschillende taken gelijktijdig beheren en weet hierbij prioriteiten te stellen
  • je bent een positief ingestelde persoon en weet dit ten allen tijde over te brengen op jouw klanten
  • je kan jezelf flexibel op te stellen en handelt steeds in het welzijn van jouw klant
  • Tijdens Covid19 maatregelen zal je voornamelijk van thuis uit werken: je kan daarom makkelijk zelfstandig werken en weet je niveau van activiteit hoog te houden, ook zonder bedrijfsomgeving
  • je bent sterk organisatorisch ingesteld en gaat efficiënt en planmatig te werk
  • je bent een sterke problem solver en werkt makkelijk samen met collega 's en teamleden om de beste oplossing te vinden

Aanbod

De B2B Customer Service Officer zal terecht komen in een internationaal bedrijf met een open bedrijfscultuur.

Een respectvolle omgeving waar een sterke teamspirit heerst en open communicatie gewaardeerd en aangemoedigd wordt.

Naast een interessante jobinhoud zal je een mooi loonpakket ontvangen.