Offre d'emploi : Customer Care medewerker

Région
Evere
Salaire
€2000 - €2400 per month
Publication
mardi 23 mars 2021
Date limite
vendredi 7 mai 2021
Réf
JN -102020-1236516
Contact
Annabel Joris
Secteur
FMCG
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein

Als Customer Care medewerker zal je de consumenten van dit bedrijf ondersteunen bij vragen en problemen, advies verlenen en de dossiers administratief opvolgen.

Bedrijfsomschrijving

Onze klant is een internationale marktleider in zijn sector, met kantoor in België gelegen in het Noorden van Brussel (Evere).

Omschrijving

Als Customer Care medewerker zal je verantwoordelijk zijn voor:

  • je verleent advies aan consumenten omtrent de producten en ondersteunt hen bij hun aankoop.
  • je bent de eerste contactpersoon voor consumenten met vragen of problemen bij het gebruik van hun apparaten, reparaties, klachten en bijhorende dienstverlening.
  • je schetst je een duidelijk beeld van het probleem (defect, storing, gebruik, ...) en probeert een oplossing te bieden door de klant correct te informeren.
  • Indien nodig, plan je een afspraak in met een technieker ter onderhoud of herstel.
  • je zorgt voor een correcte en volledige omschrijving van het probleem in het klanten-dossier.
  • je staat in voor een nauwkeurige administratieve opvolging en correcte verwerking van alle informatie in de database (gegevens over het apparaat, contact - en adresgegevens, garantie, etc.).

Profiel van kandidaat

De ideale Customer Care medewerker:

  • je hebt een heel goede kennis van Nederlands en Frans, gesproken en geschreven.
  • bij voorkeur een eerste ervaring in een klantgerichte functie.
  • je bent heel klantgericht ingesteld en wil voor een optimale klantentevredenheid zorgen.
  • met jouw positieve attitude en empathisch vermogen probeer je de klant te begrijpen en zo goed mogelijk te helpen.
  • je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden waardoor je de consument efficiënt en effectief te woord staat.
  • je stelt jezelf leergierig op, deelt jouw kennis graag met collega 's en wil actief meewerken aan de verbetering van processen.

Aanbod

Als Customer Care medewerker kom je terecht in een omgeving die je zal ondersteunen om jezelf te ontwikkelen.

Je ontvangt regelmatige trainingen over producten, gesprekstechnieken en klantenservice. Persoonlijke ontwikkeling wordt sterk ondersteund, en je krijgt aan de hand van verschillende opleidingen en een persoonlijk ontwikkelingsplan de kans om jezelf te ontwikkelen binnen het departement of daarbuiten (customer service B2B, een aansturende/coaching rol, Sales, Marketing, etc.)

Naast doorgroeimogelijkheden, biedt dit bedrijf een open bedrijfscultuur met veel aandacht voor innovatie en duurzaamheid.

Je ontvangt tevens een mooi salarispakket met extralegale voordelen en de flexibele mogelijkheid om thuis te werken.