Offre d'emploi : Office Manager
6 jours restants
- Recruteur
- Unique Brussels
- Région
- ETTERBEEK
- Publication
- mercredi 24 mars 2021
- Date limite
- samedi 24 avril 2021
- Réf
- UNQ-BE
- Contact
- Unique Brussels Office
- Fonction
- Administration / Secrétariat
- Secteur
- Industrie, Bois / Construction
- Niveau d'expérience
- 2 à 5 ans d'expérience
- Type de contrat
- CDD
- Temps de travail
- Temps plein
Een internationaal bedrijf in bouwprojecten.
Functiebeschrijving
Onze functie van Office Manager heeft twee luiken:
1. Management Assistant:
- Inkomende en uitgaande post beheren (papier en e-mail), telefonisch onthaal, agendabeheer, bezoekers ontvangen, klassement, aangetekende brieven beheren, enz.
- Vergaderingen organiseren: uitnodigingen, reservering van lokalen, catering.
- Deelnemen aan wekelijkse vergaderingen, verslag opstellen.
- Correspondentie opstellen en lay-outen (brieven en e-mail).
- Ondersteuning bieden bij het dossierbeheer en update van verschillende contactpersonen van de ondernemingen.
2. Office Manager:
2.1. Verantwoordelijke voor Office Management:
- Verantwoordelijk voor bestellingen en beheer van de voorraad keuken- en onderhoudsproducten, de voorraad kantoormaterialen en diverse bestellingen.
- De verschillende administratieve taken beheren en opvolgen.
- Verschillende contracten beheren (energie, Gsm, onderhoud, premies, verzekeringen inclusief beheer van de aangiften en opvolging van schadegevallen).
- Beheer van de After-sale planning.
2.2. Boekhouding:
- De Excel-tabellen voor de opvolging van elk gebouw regelmatig bijwerken.
- Facturen en betalingen beheren: facturen (aankoop en verkoop) inboeken, de betaling van facturen voorbereiden, facturen klasseren per project en per onderneming, rekeningen controleren (rekeninguittreksels versus facturen).
- De verschillende administratieve taken beheren en opvolgen in samenwerking met het boekhoudkantoor.
Functie-eisen
- Uitstekende kennis van het Nederlands en Frans is ideaal en Engels is een plus
- Bachelor secretariaat/office management/talenrichting of vergelijkbare ervaring
- Minimaal 1 jaar ervaring met office management of als management assistant
- Kennis van boekhouding is een plus
- Gevoel voor organisatie, proactief
- Nauwkeurig, georganiseerd
Arbeidsvoorwaarden
- Een polyvalente functie boordevol uitdagingen.
- Een aantrekkelijk loonpakket: tussen 2300 en 3000 bruto, afhankelijk van jouw ervaring.
- Een fijne werkplek in Jette.
- Eeen internationale werkomgeving.
- Een contract optie vast.