Offre d'emploi : Customer Care Officer h/f

Région
ETTERBEEK
Publication
jeudi 1 avril 2021
Date limite
samedi 1 mai 2021
Réf
UNQ-BE
Contact
Unique Anderlecht Customer Care
Secteur
Autre
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Temps plein

Het bedrijf waar je tewerkgesteld zal worden zoekt naar de beste manier om zaken in en rond het huis van de klant te herstellen en dit via een digitaal platform. Een platform waar de klant heel snel en eenvoudig online een gekwalificeerde specialist kan boeken. Of het nu gaat om elektriciteit, verwarming, loodgieterij, het installeren van een slim apparaat in huis of andere werken binnen of buiten huis, de klant wilt er gewoon zeker van zijn dat hij/ zij een erkende specialist krijgt. Een specialist die het werk goed uitvoert, tegen de juiste prijs en zonder dat de klant voor verrassingen komt te staan bij de eindfactuur.



Functiebeschrijving

Als customer service medewerker ben je verantwoordelijk voor het operationele, commerciële en promotionele luik binnen ons bedrijf. Deze heel uitgebreide en gevarieerde functie vraagt een klantgerichte en commerciële aanpak.

Operationeel

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor zowel de klanten als de professionals. Je klant- en verkoopgerichte aanpak zorgen ervoor dat een klantverzoek omgezet kan worden in een vacatureboeking en ook de opvolging van elk klantverzoek, elke afspraak en wijziging valt volledig onder jouw verantwoordelijkheid. Je beantwoordt zowel schriftelijk als telefonisch alle vragen van klanten met betrekking tot offertes, contracten, producten en voorwaarden op een professionele, klantgerichte en efficiënte manier.
  • Het aanvragen van offertes van pro's voor complexe opdrachten en het coördineren/vertalen hiervan met/voor de behoefte van een consument, het inplannen van afspraken met professionals en de voorbereiding van de standaard pro-agreement vallen onder je takenpakket. Vervolgens sta je ook in voor de facturatie en voor het opvolgen van openstaande bedragen en de uitvoering van noodzakelijke incasso/aanmaningsacties (oproepen van klanten, versturen van herinneringen en bewijs van wanbetaling,...).
  • Telefonische acquisitie schrikt jou niet af en ook andere promotionele taken zoals het organiseren van evenementen en bijeenkomsten, het beheren van brochures en het opstellen van presentaties maken deel uit van je takenpakket.
  • Ten slotte zorgen je assertiviteit, stressbestendigheid en communicatieve vaardigheden ervoor dat je met de juiste houding een oplossing vindt voor elke klacht van zowel de klant als de professional.



Functie-eisen

  • Min. 2-4 jaar commerciële, administratieve en commerciële werkervaring in een dienstverlenende B2C- of B2B-omgeving.
  • Je spreekt perfect Nederlands met een zeer goede kennis van het Frans, Engels is een plus.
  • Je bent organisatorisch sterk en een echte initiatiefnemer.
  • je beschikt over relevante werkervaring in een customer service omgeving.
  • je kan zowel in teamverband als zelfstandig werken.
  • je past je communicatie vlot aan naargelang het profiel van de klant.
  • je bent proactief, flexibel en oplossingsgericht.
  • je kunt prioriteiten stellen en respecteert opgelegde deadlines.



Arbeidsvoorwaarden

  • Na een geslaagde interimperiode maak je zeker kans op een vast contract.
  • Je wordt dubbel en dik verloond voor je harde werk, inclusief maaltijdcheques €8 per gewerkte dag.

Emplois similaires

Emplois similaires