Offre d'emploi : Customer Service Agent H/F/X

Région
Ghislenghien
Salaire
Een ambitieus bedrijf met sterke groeiplannen. Dit geeft een dynamische sfeer, met regelmatig ni...
Publication
mardi 13 avril 2021
Date limite
jeudi 6 mai 2021
Réf
158509
Fonction
Autre
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
Intérim
Temps de travail
Temps plein
Langue(s) souhaitée(s)
Néerlandais
Functieomschrijving

Ben je een administratieve duizendpoot die orde kan behouden in chaos?

Spreek je vlot Nederlands en Frans en ben je commercieel ingesteld?

Wil je werken in een waardegedreven bedrijf met ambitieuze groeiplannen?

Dan hebben wij de ideale opportuniteit voor jou!

Functiebeschrijving:

Als Customer Service Agent zorg je voor een correcte en snelle afhandeling van de bestellingen die binnenkomen, waarbij je de dagelijkse deadlines respecteert zodat de orders op tijd kunnen worden klaargemaakt in ons warehouse, en de klanten op het gewenst tijdstip geleverd kunnen worden.

Concreet ben je verantwoordelijk voor:

• Het opvolgen van de bestellingen en bijbestellingen: de bestellingen komen binnen via verschillende kanalen (via onze vertegenwoordigers op de baan, onze website, via mail, ….) en moeten opgeladen worden in ons ERP systeem. Je controleert het order en kijkt na of er voldoende stock is. Daarnaast verwerk je eventuele speciale aanvragen die bij het order worden doorgegeven.

• Het verwerken van klachten: de klacht opladen in ons ERP systeem onder bepaalde categoriën (foute prijs, fout aantal, verkeerd product, … )

• Het beantwoorden van vragen van onze vertegenwoordigers: beschikbare voorraad, timing levering, ed.

• Het beantwoorden van alle vragen van de klant via telefoon en mail: betreffende prijzen, beschikbare voorraad, product uitleg, klachten, ed.

• Het voorbereiden van alle nodige transport documenten.

• Het bijhouden van de database.

• Het bijhouden van klanteninformatie in het ERP-systeem.


Functie-eisen

Je hebt minimum een bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring.

• Je spreekt uitstekend Nederlands en Frans. Andere talen zijn een plus (Engels, Duits, …. )

• Je hebt een zeer goed niveau in Excel (Office365)

• Je bent commercieel ingesteld en kan daardoor op een correcte manier prioriteiten stellen.

• Ervaring in een customer service omgeving is een plus.

Je bent gedisciplineerd en georganiseerd, waarbij je verschillende orders, status transport, vragen van klanten tegelijkertijd kan opvolgen.

• Je bent detailgericht.

• Je bent assertief en communicatief verbindend, zodat je zowel intern (met andere afdelingen) als extern met de klanten je beoogde resultaten kan boeken.

• Je bent stressbestendig en kan op gezonde manier omgaan met dagelijkse deadlines.

• Je bent gedreven en dynamisch

• Je hebt een kritische geest en durft zaken in vraag stellen

• Je bent flexibel en bent bereid om in een afwisselende planning binnen je team permanentie te bieden tussen 8u en 17u naar onze klanten toe.

Arbeidsvoorwaarden

Een ambitieus bedrijf met sterke groeiplannen. Dit geeft een dynamische sfeer, met regelmatig nieuwe projecten.

• Een veelzijdig bedrijf, met zowel een productiesite, eigen logistieke service, productontwikkeling, e-commerce, internationale verkoop, …

• Een waardegedreven familiebedrijf waar mensen geen nummer zijn.

• Een glijdend uurrooster.

• Salaris wordt toegekend in functie van je ervaring en capaciteiten.


Emplois similaires

Plus de recherches comme celle-ci

Emplois similaires