Offre d'emploi : Medewerker Klantendienst Multi Energie en Cards

Recruteur
OCTA+
Région
Brabant flamand
Publication
jeudi 15 avril 2021
Date limite
dimanche 30 mai 2021
Fonction
Achat / Vente
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein
Langue(s) souhaitée(s)
Français, Néerlandais
JOBOMSCHRIJVING

Voor onze hoofdzetel in Vilvoorde zoeken wij Klantendienstmedewerkers (4/5de of voltijds) die het team van één van onze Customer Services zullen vervoegen:

 

Functie

  • Je beantwoordt telefonisch en schriftelijk (e-mail en WhatsApp) vragen van klanten en informeert hen over onze verschillende energieproducten (elektriciteit, gas, mazout), OCTA+ Hybridkaarten, over onze dienstverlening, over hun facturen, e.a.
  • Je verwerkt de nodige gegevens administratief
  • Je neemt bestellingen van klanten op
  • Je behandelt klachten, reikt oplossingen aan en zorgt voor opvolging naar andere diensten
  • Kortom, je zorgt ervoor dat alle vragen van onze klanten snel en correct opgelost worden
  • Je belt ook zelf klanten op bv. in het kader van specifieke acties om hen te informeren over promoties, specifieke producten (cross-selling, up-selling, ...)
  • Flexibel uurrooster volgens planning van maandag tot vrijdag tussen 8 en 18u
PROFIELOMSCHRIJVING
  • Je bent zeer klantvriendelijk, sterk empathisch en beschikt tegelijk over een commerciële flair
  • Je communiceert zeer vlot en verzorgd, zowel mondeling als schriftelijk in het Nederlands of het Frans of zelfs nog beter : je bent sterk 2-talig en hebt interesse om de kwaliteit van onze communciaties mee te helpen verbeteren
  • Je hebt reeds een eerste ervaring in een klantendienst of je wenst van klanten helpen je job te maken
  • Je bent stipt en betrouwbaar qua werkattitude en nauwkeurig in je verwerking van gegevens
  • Je kan je werk goed organiseren en prioriteiten stellen volgens vooropgestelde doelen
  • Je bent flexibel in je manier van werken : vlot switchen tussen allerlei taken schrikt je niet af
  • Je houdt van samenwerking en draagt actief bij tot een fijne teamspirit
  • Je ontvangt graag feedback van collega’s en geeft hen ook gemakkelijk feedback om beter te kunnen functioneren en elkaar te helpen groeien: respect, een vleugje tact en diplomatie zijn jou niet vreemd
AANBOD
  • Je start met een intensieve training, gevolgd door continue coaching op het terrein
  • Je wordt omringd door behulpzame en ervaren collega’s van onze eigen in-house Customer Service dienst waarbij je eveneens geregeld samenwerkt met de andere diensten
  • Je kan op langere termijn en in functie van je competenties en interesses vanuit deze functie doorgroeien naar andere teams in de Customer Service, commercieel, coach, B2B, ...
  • Aantrekkelijk salarispakket inclusief maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, voordelen op Octa+ producten, bonussysteem, cafetariaplan en mobiliteitsvoorzieningen.
KEYWORDS
Klantendienst, Customer Service, Customer Care, Octa+, Energie, Elektriciteit, Gas, Mazout, Klantenservice, Klantvriendelijk, Commercieel, Verkoop, Sales