Offre d'emploi : Office manager

6 jours restants

Région
JETTE
Publication
mardi 25 mai 2021
Date limite
vendredi 25 juin 2021
Réf
UNQ-BE
Contact
Unique Brussels Office
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Temps plein

Onze klant is dé marktplaats voor overheidsopdrachten in de Benelux. Ze kennen 3 activiteiten:

  • Project Leads: handige, digitale op maat gemaakte abonnementsformules om klanten te helpen bij het vinden van overheidsopdrachten en bouwprojecten.
  • Insights: via consulting, opleidingen en events helpen we klanten bij het winnen van overheidsopdrachten.
  • Information: de mediatak met twee merken voor de bouw: Bouwkroniek en La Chronique.

Vele duizenden bedrijven hebben gekozen voor de hoge kwaliteit en betrouwbaarheid van hun producten en diensten.



Functieomschrijving

Als nieuwe office manager voel je je als een vis in het water in een polyvalente functie. Zowel management, HR/financiële en receptietaken komen jou toe.

OFFICE MANAGEMENT

Beheer van de organisatie op de werkvloer, interne processen en procedures en dagelijkse administratie Organiseren van interne activiteiten (seminars, kwartaalbijeenkomsten, maandborrels); Beheer van alle inkopen (facilitair, kantoorartikelen, …), leverancierscontracten en relaties Toezicht houden op het kantooronderhoud Toezien op ordelijke en opgeruimde kantoren ten behoeve van een aangename werkomgeving Opstellen bewaken van preventieplan en organiseren van EHBO Ontwikkeling van organisatorische procedures

HR/FINANCIEEL

Ondersteuning bieden aan de Fleet Manager, HR Manager en Financiële Manager Verantwoordelijk voor het operationele budget van het kantoor Je rapporteert rechtstreeks aan de Finance Manager

RECEPTIE

De gastvrije en prettige ontvangst van het EBP bezoek (uitoefenen van een rol aan de receptie); Accuraat en snel afhandelen van telefoon- en mailverkeer en de (binnen en buiten) post;



Jouw profiel

Onze nieuwe Office Manager beschikt over de volgende eigenschappen:

  • Je bent tweetalig FR/NL, EN is zeker een plus
  • Uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden
  • Autonoom, zelfstandig
  • Doorzettend, proactief
  • Diplomatiek
  • Oplossingericht
  • Sterk organisatorisch talent
  • Zin voor uitdagingen
  • Kan in vertrouwen genomen worden



Wij bieden jou

Als autonomie, pro-activiteit en flexibiliteit je op het lijf geschreven staan, dan bieden wij jou graag een uitdagende functie. Wat mag je verder van ons verwachten als onze nieuwe Office Manager?

  • Gevarieerde en belangrijke positie met ruimte voor initiatief
  • Een interessant loonpakket
  • Groepsverzekering (pensioen en hospitalisatie)
  • Maaltijdcheques
  • Ecocheques
  • Anciënniteit
  • Transportvergoedigen
  • Yoga sessies
  • Een aangename, dynamische werksfeer
  • Waardering en beloning voor je werk