Offre d'emploi : Management Assistant h/f

Région
ETTERBEEK
Publication
mardi 1 juin 2021
Date limite
jeudi 1 juillet 2021
Réf
UNQ-BE
Contact
Unique Brussels Office
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Temps plein

Onze klant is een bedrijf dat actief is binnen de onroerendgoedsector. Hun kantoor is zeer makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer. Binnen het bedrijf heerst er een aangename, leuke werksfeer en wordt er veel aandacht geschonken aan het welzijn van hun personeel.



Functiebeschrijving

Als Management assistant voor onze klant in de onroerendgoedsector ben je verantwoordelijk voor :

  • Telefoon afhandeling + opvolging ;
  • Contact met de huurders en eigenaars ;
  • Uurcontracten opstellen, registreren, opvolgen en updaten nieuwe panden in het aanbod opnemen ;
  • Kuisplanning opstellen en verslag uitbrengen aan verhuurpartners of eigenaars van appartementen;
  • Gegevens invoeren, nota’s ingeven en verslagen uitwerken ;
  • Organiseren (planning opstellen) van jaarlijkse onderhouden in de appartementen ;
  • communicatie met klanten op een warme manier.



Functie-eisen

Als Management Assistant Ben/ Heb Je:

  • Een zeer goede kennis van het Nederlands en het Frans en een goede basiskennis van het Engels ;
  • Al een eerste ervaring binnen de administratie ;
  • Klantgericht ;
  • Je bent zowel team-gericht en kan ook zelfstandig werken ;
  • Je bent nauwkeurig, georganiseerd en gestructureerd ;
  • Een goede kennis van MS Office.



Arbeidsvoorwaarden

  • Een aantrekkelijk salarispakket ;
  • Zeer makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer ;
  • Aangename en vriendelijke werksfeer.