Offre d'emploi : Technisch administratief bediende(H/F)

Région
Grez-Doiceau
Salaire
Dit is een zeer gevarieerde job maar men moet wel stressbestendig zijn en van de ene taak op de ...
Publication
jeudi 3 juin 2021
Date limite
dimanche 18 juillet 2021
Réf
180390
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
Intérim
Temps de travail
Temps plein
Langue(s) souhaitée(s)
Néerlandais
Functieomschrijving

We zijn op zoek naar een persoon om het administratieve team te versterken om de manager te ondersteunen in verschillende taken:

  • Beheer van telefoongesprekken en post
  • Versturen en opvolgen van betalingsherinneringen
  • Beheer van het systeem voor elektronische archivering
  • Organisatie van het vervoer tussen de klant en de leverancier 
  • Opnemen van bestellingen, opstellen van offertes, verkoopfacturen, enz.
  • Follow-up van aankooporders en leveringstermijnen
  • Aankoop van producten en prijsonderhandelingen met onze huidige en toekomstige leveranciers
  • Controleren van de juistheid van aankoopfacturen
  • Aanspreekpunt voor inkomende telefoongesprekken


Functie-eisen


  • Meertalig (perfect Nederlandstalig) NL-ENG – Frans is een voordeel
  • Uitstekende kennis van office pakket (Word / Excel, Outlook, …)
  • Dynamisch, leergierig, gemotiveerd en polyvalent
  • Nauwkeurig, ordelijk en punctueel
  • Doordat hij / zij zowel de office manager als de technisch directeur zal ondersteunen, moet deze persoon ook zeer discreet zijn.
  • Stressbestendig en makkelijk kunnen switchen tussen verschillende producten / projecten en uitdagingen
  • Doelgericht en geconcentreerd kunnen werken (ook in drukke periodes / omgeving), oplossingsgericht en logisch meedenken
  • Communicatief zeer sterk, ook telefonisch (moet kunnen onderhandelen)
  • Klantvriendelijk: aanspreekpunt bij inkomende telefoons, mag zeker geen bang van telefoon hebben
  • Werken met CRM systeem (Odoo)
  • Technisch sterk (moet technische plannen kunnen lezen en beoordelen)
  • Ervaring in de sector is een pluspunt
  • Soft skills zijn belangrijk (goed kunnen omgaan met verandering, teamspelercommunicatief, optimistisch,…
  • Ervaring : klantenadministratie: 1 jaar (Aanbevolen)

Arbeidsvoorwaarden

Dit is een zeer gevarieerde job maar men moet wel stressbestendig zijn en van de ene taak op de andere kunnen springen.

Wij zijn een groeiend bedrijf met een familiale sfeer. Het taken pakket is zeer gevarieerd en kan wijzigen (uitbreiden) in de loop van de tijd.

Aanvullende betalingen:

  • 13e maand
  • Vakantiegeld

Voordelen:

  • Ecocheques
  • elektronische maaltijdcheques
  • Extra vakantiedagen
  • Thuiswerkopties

Werkschema:

  • Dagdienst
  • 5 dagen