Offre d'emploi : Administratief bediende (H/F)

Région
Grez-Doiceau
Salaire
Maaltijdcheques / eco chequesGroepsverzekeringMogelijkheid tot thuiswerk
Publication
jeudi 3 juin 2021
Date limite
dimanche 18 juillet 2021
Réf
180501
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
Intérim
Temps de travail
Temps plein
Langue(s) souhaitée(s)
Néerlandais
Functieomschrijving

We zijn op zoek naar iemand om ons administratief team te versterken voor a tot z administratie en ondersteuning van de office manager, hieronder vindt u een overzicht van de taken:


Behandeling van telefoon en post - aanspreekpunt voor inkomende gesprekken

Versturen en opvolgen van betalingsherinneringen

Beheer van het digitale klassement

Organisatie van het transport tussen klant en leverancier (logistiek dossier: import - export)

Administratie van A tot Z: registratie van klantenorders, opstellen van offertes, opstellen van bestekken, opstellen van verkoopfacturen, enz.

Follow-up van aankooporders en leveringstermijnen

Controleren van de juistheid van aankoopfacturen

Up-to-date houden van het CRM-systeem

Follow-up van belangrijke klantendossiers

Sparren met de kantoormanager over HR zaken en het wagenpark.

De taken kunnen van dag tot dag verschillen.

Functie-eisen

Perfecte kennis van het Nederlands, goede kennis van het Engels, Frans en Duits zijn een pluspunt.

Nauwkeurigheid, inzet en vriendelijkheid

Stressbestendig en positieve instelling

Communicatief, gemotiveerd, bereid om te leren

Autonoom maar kan ook in teamverband werken 

Uitstekende kennis van het kantoorpakket

Kennis van HR en vlootbeheer

Je bent niet bang voor technologie en deadlines

Omdat u de office manager ondersteunt bij het HR-proces, is ook discretie vereist.

Arbeidsvoorwaarden

Maaltijdcheques / eco cheques

Groepsverzekering

Mogelijkheid tot thuiswerk

Emplois similaires

Emplois similaires