Medewerker Klantendienst Multi Energie en Cards
- Employeur
- OCTA+
- Lieu
- Brabant flamand
- Date de clôture
- 3 sept. 2021
Afficher plus
- Fonction
- Achat / Vente
- Secteur
- Énergie / Gaz / Eau
- Type de contrat
- CDI
- Temps de travail
- Temps plein
- Niveau d'expérience
- 0 à 2 ans d'expérience
- Langue(s) souhaitée(s)
- Néerlandais
Vous devez vous connecter ou créer un compte pour enregistrer une offre d'emploi.
JOBOMSCHRIJVING
Klantendienst, Customer Service, Customer Care, Octa+, Energie, Elektriciteit, Gas, Mazout, Klantenservice, Klantvriendelijk, Commercieel, Verkoop, Sales
Voor onze hoofdzetel in Vilvoorde zoeken wij Klantendienstmedewerkers (4/5de of voltijds) die het team van één van onze Customer Services zullen vervoegen:
Functie
- Je beantwoordt telefonisch en schriftelijk (e-mail en WhatsApp) vragen van klanten en informeert hen over onze verschillende energieproducten (elektriciteit, gas, mazout), OCTA+ Hybridkaarten, over onze dienstverlening, over hun facturen, e.a.
- Je verwerkt de nodige gegevens administratief.
- Je neemt bestellingen van klanten op.
- Je behandelt klachten, reikt oplossingen aan en zorgt voor opvolging naar andere diensten.
- Kortom, je zorgt ervoor dat alle vragen van onze klanten snel en correct opgelost worden.
- Je belt ook zelf klanten op bv. in het kader van specifieke acties om hen te informeren over promoties, specifieke producten (cross-selling, up-selling, ...).
- Flexibel uurrooster volgens planning van maandag tot vrijdag tussen 8 en 18u. Na de uitgebreide trainingsperiode is er eveneens mogelijkheid tot thuiswerken met het oog op het aanbieden van de nodige flexibiliteit.
- Je bent zeer klantvriendelijk, sterk empathisch en beschikt tegelijk over een commerciële flair
- Je communiceert zeer vlot en verzorgd, zowel mondeling als schriftelijk in het Nederlands. Tweetaligheid Nederlands/Frans is een plus
- Daarbovenop heb je de interesse om de kwaliteit van onze communicaties mee te helpen verbeteren
- Je hebt reeds een eerste ervaring in een klantendienst of je wenst van klanten helpen je job te maken
- Je bent stipt en betrouwbaar qua werkattitude en nauwkeurig in je verwerking van gegevens
- Je kan je werk goed organiseren en prioriteiten stellen volgens vooropgestelde doelen
- Je bent flexibel in je manier van werken : vlot switchen tussen allerlei taken schrikt je niet af
- Je houdt van samenwerking en draagt actief bij tot een fijne teamspirit
- Je ontvangt graag feedback van collega’s en geeft hen ook gemakkelijk feedback om beter te kunnen functioneren en elkaar te helpen groeien: respect, een vleugje tact en diplomatie zijn jou niet vreemd
- Je start met een intensieve training, gevolgd door continue coaching op het terrein
- Je wordt omringd door behulpzame en ervaren collega’s van onze eigen in-house Customer Service dienst waarbij je eveneens geregeld samenwerkt met de andere diensten
- Je kan op langere termijn en in functie van je competenties en interesses vanuit deze functie doorgroeien naar andere teams in de Customer Service, commercieel, coach, B2B, ...
- Aantrekkelijk salarispakket inclusief maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, voordelen op Octa+ producten, bonussysteem, cafetariaplan en mobiliteitsvoorzieningen.
Klantendienst, Customer Service, Customer Care, Octa+, Energie, Elektriciteit, Gas, Mazout, Klantenservice, Klantvriendelijk, Commercieel, Verkoop, Sales
Vous devez vous connecter ou créer un compte pour enregistrer une offre d'emploi.
Recevez des alertes d'offres d'emploi
Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.
Créer une alerte