Passer au contenu principal

Cette offre a expiré

Medewerker Klantendienst Multi Energie en Cards

Employeur
OCTA+
Lieu
Brabant flamand
Date de clôture
3 sept. 2021

Afficher plus

Fonction
Achat / Vente
Secteur
Énergie / Gaz / Eau
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Langue(s) souhaitée(s)
Néerlandais
JOBOMSCHRIJVING

Voor onze hoofdzetel in Vilvoorde zoeken wij Klantendienstmedewerkers (4/5de of voltijds) die het team van één van onze Customer Services zullen vervoegen:

 

Functie

  • Je beantwoordt telefonisch en schriftelijk (e-mail en WhatsApp) vragen van klanten en informeert hen over onze verschillende energieproducten (elektriciteit, gas, mazout), OCTA+ Hybridkaarten, over onze dienstverlening, over hun facturen, e.a.
  • Je verwerkt de nodige gegevens administratief.
  • Je neemt bestellingen van klanten op.
  • Je behandelt klachten, reikt oplossingen aan en zorgt voor opvolging naar andere diensten.
  • Kortom, je zorgt ervoor dat alle vragen van onze klanten snel en correct opgelost worden.
  • Je belt ook zelf klanten op bv. in het kader van specifieke acties om hen te informeren over promoties, specifieke producten (cross-selling, up-selling, ...).
  • Flexibel uurrooster volgens planning van maandag tot vrijdag tussen 8 en 18u. Na de uitgebreide trainingsperiode is er eveneens mogelijkheid tot thuiswerken met het oog op het aanbieden van de nodige flexibiliteit. 
PROFIELOMSCHRIJVING
  • Je bent zeer klantvriendelijk, sterk empathisch en beschikt tegelijk over een commerciële flair
  • Je communiceert zeer vlot en verzorgd, zowel mondeling als schriftelijk in het Nederlands. Tweetaligheid Nederlands/Frans is een plus
  • Daarbovenop heb je de interesse om de kwaliteit van onze communicaties mee te helpen verbeteren
  • Je hebt reeds een eerste ervaring in een klantendienst of je wenst van klanten helpen je job te maken
  • Je bent stipt en betrouwbaar qua werkattitude en nauwkeurig in je verwerking van gegevens
  • Je kan je werk goed organiseren en prioriteiten stellen volgens vooropgestelde doelen
  • Je bent flexibel in je manier van werken : vlot switchen tussen allerlei taken schrikt je niet af
  • Je houdt van samenwerking en draagt actief bij tot een fijne teamspirit
  • Je ontvangt graag feedback van collega’s en geeft hen ook gemakkelijk feedback om beter te kunnen functioneren en elkaar te helpen groeien: respect, een vleugje tact en diplomatie zijn jou niet vreemd
AANBOD
  • Je start met een intensieve training, gevolgd door continue coaching op het terrein
  • Je wordt omringd door behulpzame en ervaren collega’s van onze eigen in-house Customer Service dienst waarbij je eveneens geregeld samenwerkt met de andere diensten
  • Je kan op langere termijn en in functie van je competenties en interesses vanuit deze functie doorgroeien naar andere teams in de Customer Service, commercieel, coach, B2B, ...
  • Aantrekkelijk salarispakket inclusief maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, voordelen op Octa+ producten, bonussysteem, cafetariaplan en mobiliteitsvoorzieningen.
KEYWORDS
Klantendienst, Customer Service, Customer Care, Octa+, Energie, Elektriciteit, Gas, Mazout, Klantenservice, Klantvriendelijk, Commercieel, Verkoop, Sales

Recevez des alertes d'offres d'emploi

Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.

Créer une alerte