Offre d'emploi : Sales Support & Customer Service Officer

5 jours restants

Région
Flemish Brabant, Diegem
Salaire
€2500 - €3500 per month
Publication
mercredi 18 août 2021
Date limite
samedi 2 octobre 2021
Réf
JN -062021-2922330
Contact
Annabel Joris
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein

Als Sales Support & Customer Service Officer zal je jouw B2B klanten ondersteunen, waarbij je zowel de klantencontacten (tel/mail/F2F) als logistieke administratie (order tot levering) zal verzorgen.

Bedrijfsomschrijving

Onze klant is een innovatief, gezond en groeiend bedrijf dat sterk investeert in R&D en hierbij hoogtechnologische producten ontwikkelt, met kantoor regio Diegem.

Omschrijving

Als Sales Support & Customer Service Officer zijn jouw voornaamste verantwoordelijkheden:

  • dagdagelijks contact met klanten (telefonisch, mail en balie)
  • de behoeften en wensen van de klant in kaart brengen en de best mogelijke oplossingen aanreiken
  • ondersteuning van de verkoop bij bestaande en nieuwe klanten
  • administratieve ondersteuning van het sales team in de Belux
  • opmaken en voorbereiden van leads, tenders en offertes in Salesforce en SAP;
  • logistiek proces opvolgen van A tot Z in SAP;
  • order-entry en planning van de activiteiten die worden verzorgd door de technical engineers
  • behandelen van klachten
  • verzorgen van de contacten met de toeleveranciers
  • onderhoud van contacten met partners (de dealers, kantoren in andere landen en de hoofdzetel)
  • stockbeheer

Profiel van kandidaat

de ideale Sales Support & Customer Service Officer:

  • Vlot tweetalig Frans en Nederlands
  • Zeer sterke teamplayer, zowel met je directe collega's als met andere departementen
  • goede kennis van Ms Office en SAP
  • Ervaring in order management
  • zeer klant- en servicegericht ingesteld
  • logisch denkvermogen en commerciële flair
  • je neemt graag verantwoordelijkheid en kan proactief en zelfstandig werken
  • je hebt een positieve energie en houdt van klantgericht, oplossingsgericht werken
  • je streeft naar de hoogste klantentevredenheid
  • je bent sterk in multitasking, prioriteiten stellen en timemanagement

Aanbod

Als Sales Support & Customer Service Officer zal je terechtkomen in een gezond, groeiend bedrijf dat sterk investeert in innovatie en ontwikkeling.

Je maakt deel uit van een grote internationale groep en geniet dus van alle voordelen hiermee verbonden, in combinatie met een KMO bedrijfsstructuur die garant staat voor een warme, open en joviale werkomgeving.

Je ontvangt een zeer aantrekkelijk loonpakket met mooie extralegale voordelen.

Het is ook mogelijk om 80% te werken i.p.v. 100% indien gewenst.