Offre d'emploi : Accounting Assistant (Part-time)

Région
Brussels
Salaire
Negotiable
Publication
jeudi 19 août 2021
Date limite
dimanche 3 octobre 2021
Réf
JN -082021-2960228
Contact
Jonas Schoubs
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein
  • Functie van boekhoudassistent(e) voor de leveranciersboekhouding.
  • Op halftijdse basis, welke uren je precies werkt is bespreekbaar.

Bedrijfsomschrijving

  • Internationaal advocatenkantoor.
  • Ze leveren hoogstaand en pragmatisch advies aan bedrijven die actief zijn in hoogtechnologische sectoren
  • Wereldwijd met ongeveer 2.500 werknemers en het kantoor in Brussel telt meer dan 60 medewerkers die samenwerken in een informele, open en professionele cultuur.

Omschrijving

  • Het finance-team bestaat uit vijf collega's die elk hun eigen verantwoordelijkheden hebben en elkaar graag een handje toesteken wanneer dat nodig is. Deze vlotte samenwerking staat garant voor het goede dagdagelijkse functioneren van de afdeling;
  • Je bent hoofdzakelijk verantwoordelijk voor een correcte verwerking van de leveranciersfacturen en onkostennota's en de tijdige betaling ervan. Je overlegt met de collega's voor alle vragen hierrond;
  • Je helpt het team bij de voorbereiding van de maandelijkse en jaarlijkse afsluiting. Dit omvat bijvoorbeeld een reconciliatie van onze rekeningen bij verschillende overheidsinstanties. Daarnaast verricht je ook jaarlijks opzoekingen op vraag van onze auditors en je bereid gegevens voor met het oog op de belastingaangiftes;
  • Je informeert wekelijks ons moederbedrijf over onze cashpositie; je bereidt de cash forecast voor en je onderhoudt het contact met de bank;
  • Je staat in voor het correct opmaken van de facturen van onze advocaten.

Profiel van kandidaat

  • Je hebt enkele jaren ervaring in een vergelijkbare functie
  • Je bent communicatief sterk zowel in het Engels, het Nederlands of het Frans
  • Je bent vlot in de omgang, proactief, oplossingsgericht en pakt de dingen op;
  • Je hebt oog voor detail, werkt systematisch en bent discreet;
  • Je bent sterk in IT-systemen. Een goede kennis van Outlook en Excel is een grote plus.

Aanbod

  • Je kan rekenen op een mooi salaris, aangevuld met een aantrekkelijk pakket extra-legale voordelen, en een leuke werksfeer in een internationale context.
  • Je krijgt ruimte om je taken zelfstandig uit te voeren, initiatief te nemen en te groeien in de functie.
  • Je hoeft trouwens niet altijd naar kantoor te komen. Je krijgt je eigen laptop, zodat je deel van de tijd ook van thuis kan werken.