Offre d'emploi : Dossierbeheerder Customer Service

Région
Machelen, Flemish Brabant
Salaire
€2000 - €3000 per month
Publication
jeudi 19 août 2021
Date limite
dimanche 3 octobre 2021
Réf
JN -072021-2939004
Contact
Annabel Joris
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein

Als Dossierbeheerder Customer Service zal je instaan voor een hoge klanttevredenheid door een kwalitatieve dienstverlening: sterke communicatie en administratieve support.

Bedrijfsomschrijving

Onze klant is een internationale speler in de energie sector met kantoor in Diegem.

Omschrijving

De belangrijkste verantwoordelijkheden van de Dossierbeheerder Customer Service:

  • je treedt op als contactpersoon voor klanten via mail en telefoon;
  • je beheert aanvragen van de klant en toetst deze intern af met andere departementen;
  • je volgt deze aanvragen nauwgezet op en houdt relevante informatie up to date in het ERP systeem;
  • je staat in voor contractbeheer: je volgt huidige contracten op en bereidt nieuwe contracten voor;
  • je bent verantwoordelijk voor een sterke administratieve opvolging van deze dossiers.

Profiel van kandidaat

De ideale kandidaat voor de Dossierbeheerder Customer Service positie:

  • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en het Frans, zowel gesproken als geschreven (een must!)
  • Je hebt een eerste succesvolle ervaring in klantendienst
  • je bent een goede multitasker: je kan verschillende taken gelijktijdig beheren en weet hierbij prioriteiten te stellen
  • je bent een positief ingestelde persoon en weet dit ten allen tijde over te brengen op jouw klanten
  • je kan jezelf flexibel op te stellen en handelt steeds in het welzijn van jouw klant
  • Tijdens Covid19 maatregelen zal je voornamelijk van thuis uit werken: je kan daarom makkelijk zelfstandig werken en weet je niveau van activiteit hoog te houden, ook zonder bedrijfsomgeving
  • je bent sterk organisatorisch ingesteld en gaat efficiënt en planmatig te werk
  • je bent een sterke problem solver en werkt makkelijk samen met collega 's en teamleden om de beste oplossing te vinden

Aanbod

Je zal terecht komen in een internationaal bedrijf met een open bedrijfscultuur.

Een respectvolle omgeving waar een sterke teamspirit heerst en open communicatie gewaardeerd en aangemoedigd wordt. Naast een interessante jobinhoud zal je een mooi loonpakket ontvangen. Hiernaast krijg je flexibiliteit in je werkuren en heb je mogelijkheid tot home working. In het kader van permanentie zal je 1 dag vanaf 8u00 starten en 1dag tot 18u00 werken.

Deze positie start op interimbasis met optie vast na 6 maanden.