Offre d'emploi : Receptie & Onthaal * Facility Assistant - Tijdelijke opdracht

5 jours restants

Région
Anderlecht
Publication
mercredi 25 août 2021
Date limite
samedi 25 septembre 2021
Réf
JOBM-BE
Contact
Nathalie François
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
Intérim
Temps de travail
Temps plein

Voor onze opdrachtgever in Anderlecht zijn wij op zoek naar een polyvalent medewerker voor de dienst Facilities. Hoofdzakelijk zal je receptietaken voor je rekening nemen, maar je werkt ook mee aan andere projecten binnen de dienst Facilities. Dit gaat om een tijdelijke opdracht tot midden oktober met kans op verlenging.



Functiebeschrijving

  • Je werkt mee aan de receptie en je onthaalt bezoekers zowel via telefoon als aan je balie
  • Je beheert de reservaties voor parkeerplaatsen en de meetingrooms
  • Je verzorgt binnenkomende en uitgaande post en pakketjes
  • Naast de receptie werk je ook mee aan andere Facility-taken, die ervoor zorgen dat de bedrijfsomgeving optimaal werkbaar blijft door de best mogelijke integratie van collega' s, lokalen, processen en technologische middelen:
  • Beheer van vergaderzalen en voorbereiding van meetings
  • Beheer van catering, koffiecorners, snoepautomaten
  • Beheer van bestellingen, kantoorbenodigdheden, stock
  • Planning van aanvragen in de agenda



Functie-eisen

  • Je spreekt en schrijft uitstekend Nederlands én Frans
  • Je bent een polyvalent iemand en je houdt ervan om ingezet te worden op verschillende noden binnen het gebouw en het beheer ervan
  • Je bent graag zowel administratief als actief bezig
  • Je werkt vlot met de computer (MS Office – Word, Excel, Powerpoint,…)
  • Ervaring binnen receptie of een polyvalente functie is zeker een meerwaarde
  • Je bent vriendelijk, beleefd, behulpzaam en je voelt je thuis achter een balie
  • Je werkt graag proactief en je ziet uit eigen beweging welk werk er gedaan moet worden
  • Je neemt graag initiatief en verantwoordelijkheid en je kan autonoom werken
  • Je bent een multitasker, stressbestendig en graag met verschillende taken tegelijk bezig



Arbeidsvoorwaarden

  • Voltijdse functie, tijdelijke opdracht tot zeker midden oktober 2021.
  • Mooie verloning, aangevuld met interessante extralegale voordelen, zoals een terugbetaling van je openbaar vervoer aan 100% of een tegemoetkoming voor het gebruik van je wagen, maaltijdcheques, ecocheques, een uitgebreid verzekeringspakket,...
  • Prettige en moderne werkomgeving en een uitdagend takenpakket
  • De mogelijkheid om autonoom en ondernemend te werken binnen je team
  • Werkuren: 39u per week, van maandag tot vrijdag, van 8u tot 17u