Offre d'emploi : Gestionnaire Dossiers (Banque) (h/f)

Région
BRUXELLES
Publication
mardi 7 septembre 2021
Date limite
jeudi 7 octobre 2021
Réf
UNQ-BE
Contact
Unique Brussel Customer
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Temps plein

Met meer dan 600.000 trouwe klanten waarvoor onze missie is hun projecten uit het dagdagelijks leven toegangelijk te maken. Ze zijn de financiële partner van de grootste merken uit de Retail in België en Luxemburg (Makro, Vanden Borre, Media Markt, Ikea, Auchan, …) en van vooraanstaande bancaire acteurs (BNP Paribas Fortis, bpost bank, hello bank,...) Met resultaten in constante vooruitgang, een dynamische en stabiele onderneming die niet aarzelt om te innoveren om zo een antwoord te bieden aan de behoeften van zijn klanten.



Functiebeschrijving

B2B

Acceptatie

  • Onthaal en advisering van de verkoper (per telefoon)
  • Analyse van het dossier : telematica (geopende dossier in de winkel, weggegooid na analyse door het systeem): analyse van de aanvraag en van de aard van de signalering, monitoring van de contracten en alle aanvullende stukken, onderzoeken van de werkgever en de bank, ...

Financieringen

  • Controle van de aanvullende stukken en update van de klantgegevens
  • Betaling van de verkopers volgens onze interne SLA
  • Onderzoek bij de werkgever en de bank van de klant
  • Update van de klantengegevens (adres, telefoonnummer, e-mails, gegevens van de werkgever, inkomsten, project)

Retail en District Manager contact

  • Helpen de verkoper en de winkel om een directe verkoop te maken
  • De uiteindelijke beslissing aan de verkoper motiveren (indien geweigerd)
  • Een kwaliteitsvolle dienst aanbieden aan de verkopers in de opvolging van de dossiers en in de aangegeven antwoorden
  • Diverse administratieve taken (klassement, opvolging van onvolledige dossiers, opvolging van fraude, opsturen van borderellen, toestemmingen, werkgever enquête …)

B2C

  • Studeren dossiers van het internetkanaal en Direct Sales
  • Klantengegevens updaten (adres, telefoonnummer, emails, gegevens van de werkgever, inkomsten, project)
  • Financieren dossiers houdend van toekenningregels.



Functie-eisen

  • Tweetalig NL-FR
  • Commercieel en onderhandelaar
  • Klant- en resultaatgericht
  • U houdt van het werken met cijfers
  • Goede organisatie & analyse vaardigheden
  • Dynamisch en proactief
  • Teamplayer
  • Professioneel en verantwoordelijkheidszin



Arbeidsvoorwaarden

  • Talrijke opleidingen : verplichte opleidingen over “Kredieten en Verzekeringen” (met certificaat), een gerichte opleiding voor de functie, lange termijn coaching en doorgroeimogelijkheden.
  • Mooie privé-werk balans : mogelijkheid tot home working.
  • Een contract van onbepaalde duur na een eerste contract van bepaalde duur (6 maanden), mits een positieve evaluatie.
  • Aantrekkelijk salaris aangevuld met tal van extralegale voordelen: Maaltijdcheques, openbaar vervoer (100% vergoed), groeps- en hospitalisatieverzekering, jaarlijkse bonus,...
  • Onze kantoren zijn ideaal gelegen in Brussel-Stad in de nabijheid van talrijke toffe cafés, restaurants en winkels waardoor wij gemakkelijk bereikbaar zijn via openbaar vervoer.

Emplois similaires

Emplois similaires