Offre d'emploi : Sales Administrator (automobielsector)

Recruteur
Profile Group
Région
Brabant Flamand
Publication
mardi 14 septembre 2021
Date limite
vendredi 29 octobre 2021
Réf
RF61288
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein

 

Bedrijfsdetails

Onze klant, actief in de automobielsector, bestaat al meer dan 35 jaar en blijft groeien door steeds nieuwe autohandels te openen maar vooral nieuwe showroomconcepten die de nieuwsgierigheid van zijn klanten prikkelen.

Naast de verkoop van nieuwe wagens beschikt onze opdrachtgever ook over een occasionafdeling, professionele leasing, private leasing en ook een uitstekende dienst na verkoop.

Als onderdeel van een uitbreiding in Vilvoorde, rekruteren we een « Sales Administrator » om onderdeel te maken van een klein dynamisch team.

 

Functie

Wanneer de verkoper de verkoop van een auto met zijn klant heeft afgesloten, neem je het dossier van A tot Z over tot de levering van het voertuig:

  • Je bestelt zowel de auto als de accessoires op tijd bij de leveranciers
  • Je plant leveringen, inspecties en transport
  • Je verwittigt de klant om de leveringsdatum te plannen
  • Je zorgt voor de administratieve opvolging van het dossier (codering, bestelling, classificatie, enz.) in samenwerking met de verkopers
  • Je bent het belangrijkste contactpunt van de klant (per telefoon of e-mail) voor alle informatieaanvragen, eventuele problemen, enz
  •  

    Profiel

    Als « Sales Administrator »heb je het volgende profiel :

  • Bachelorsdiploma in Secretariaat of gelijkwaardige ervaring.
  • Min. 2 jaar vergelijkbare ervaring in de automobielsector
  • Tweetalig Frans/Nederlands met zeer goede kennis van het Engels
  • Polyvalent
  • Nauwkeurig en zin voor organisatie
  • Klantgericht
  • Je bent diplomatiek en tegelijkertijd assertief
  • Team spirit
  • Goed stressmanagement
  • Respect voor deadlines
  • Trefwoorden : Sales Office Administrator, verkoopadministratie, Sales Support Assistant, Sales Support,  Sales Administration Assistant, Automotive, Automobile,  Delivery & Logistics Coordinator

     

    Aanbod
  • Een vast voltijds contract
  • Een vast salaris met extralegale arbeidsvoorwaarden
  • Ecocheques
  • De kans om deel uit te maken van een jong en dynamisch team in een groeiend en innovatief bedrijf 
  • Werken in een aangename en vriendelijke sfeer waar mensen centraal staan in de prioriteiten van het management
  • Kortom, je komt terecht bij een financieel gezond bedrijf dat een goede reputatie heeft in de sector en waar mensen met veel enthousiasme komen werken
  •  

    Contact

    NATHALIE HAUTPHENNE - +32 495 365 186