Customer Service coordinator (full time/part time)
- Employeur
- Page Personnel Belgium
- Lieu
- Flemish Brabant, Diegem
- Salaire
- €2500 - €3500 per month
- Date de clôture
- 12 nov. 2021
Afficher plus
- Fonction
- Achat / Vente, Service clientèle
- Secteur
- Électronique, Automatisation, Technologie
- Type de contrat
- CDI
- Temps de travail
- Temps plein
- Niveau d'expérience
- 0 à 2 ans d'expérience
Détails de l'offre
Als Customer Service coordinator (full time/part time) zal je jouw B2B klanten ondersteunen, waarbij je zowel de klantencontacten (tel/mail/F2F) als logistieke administratie (order tot levering) zal verzorgen.
Bedrijfsomschrijving
Onze klant is een innovatief, gezond en groeiend bedrijf dat sterk investeert in R&D en hierbij hoogtechnologische producten ontwikkelt, met kantoor regio Diegem.
Omschrijving
Als Customer Service coordinator (full time/part time) zijn jouw voornaamste verantwoordelijkheden:
- dagdagelijks contact met klanten (telefonisch, mail en balie);
- de behoeften en wensen van de klant in kaart brengen en de best mogelijke oplossingen aanreiken;
- administratieve ondersteuning van het sales team in de Belux;
- opmaken en voorbereiden van leads, tenders en offertes in Salesforce en SAP;
- logistiek proces opvolgen van A tot Z in SAP;
- order-entry en planning van de activiteiten die worden verzorgd door de technical engineers;
- behandelen van klachten;
- verzorgen van de contacten met leveranciers;
- onderhoud van contacten met partners (de dealers, kantoren in andere landen en de hoofdzetel);
- stockbeheer
Profiel van kandidaat
de ideale Customer Service coordinator (full time/part time):
- Vlot tweetalig Frans en Nederlands
- Zeer sterke teamplayer, zowel met je directe collega's als met andere departementen
- goede kennis van Ms Office en SAP is een grote plus
- Ervaring in order management
- zeer klant- en servicegericht ingesteld
- logisch denkvermogen en commerciële flair
- je neemt graag verantwoordelijkheid en kan proactief en zelfstandig werken
- je hebt een positieve energie en houdt van klantgericht, oplossingsgericht werken
- je streeft naar de hoogste klantentevredenheid
- je bent sterk in multitasking, prioriteiten stellen en timemanagement
Aanbod
Als Customer Service coordinator zal je terechtkomen in een gezond, groeiend bedrijf dat sterk investeert in innovatie en ontwikkeling.
Je maakt deel uit van een grote internationale groep en geniet dus van alle voordelen hiermee verbonden, in combinatie met een KMO bedrijfsstructuur die garant staat voor een warme, open en joviale werkomgeving.
Je ontvangt een zeer aantrekkelijk loonpakket met mooie extralegale voordelen.
Het is ook mogelijk om 80% te werken i.p.v. 100% indien gewenst.
Entreprise
At the heart of our business are the thousands of people’s lives we change, the outstanding service we provide to our clients and candidates and the exciting opportunities within our offices all over the world. We’re proud to set the standard in the recruitment profession – our specialist service with a personal touch is how we change lives for people through creating opportunity to reach potential.
As an employer looking to hire, or a candidate looking for an opportunity, Page Personnel offers you a team of specialist consultants who know your sector inside out and can meet your goals within tight timelines.
We specialise in the following disciplines: Accounting & Finance - Banking & Financial Services - Human Resources – Insurance - Procurement & Supply Chain - Sales Administration - Sales & Marketing - Secretarial & Business Support
Together with Michael Page, Page Executive and Page Outsourcing, Page Personnel is part of PageGroup. We’re confident our expertise and time-sensitive solutions will help you meet your recruitment or job search goals. Get in touch to find out more.
- Website
- http://www.pagepersonnel.be/index.html
- Téléphone
- +32 2 290 97 26
- Lieu
-
Marsveldplein (Bastion Tower) 5
Brussels
1050
BE
Recevez des alertes d'offres d'emploi
Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.
Créer une alerte