Offre d'emploi : ATO Administratief Bediende

Région
SAINT-JOSSE-TEN-NOODE
Publication
vendredi 1 octobre 2021
Date limite
lundi 1 novembre 2021
Réf
UNQ-BE
Contact
Unique Brussels Office
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Mi-temps
  • Onze klant is een verzekeringsmaatschappij met een rijk verleden, een dynamische onderneming waar medewerkers de vrijheid krijgen om hun evenwicht te vinden: tussen werk en privé, tussen eigen initiatieven en hun uitdagingen, tussen inspirerende collega's en persoonlijke waarden. Ze bieden, als één van de marktleiders in Bëlgië, een uitgebreid gamma van verzekeringen aan voor particulieren en ondernemingen.



Functiebeschrijving

Als Medewerker Administratieve Technische Ondersteuning (ATO) bij bij onze maatschappij Insurance zal je instaan voor het volgende takenpakket:

  • Je bent verantwoordelijk voor het nazicht van documenten
  • Je voert betalingen uit
  • Je behandelt binnenkomende telefoons en gaat vragen beantwoorden van klanten en makelaars
  • Je behandelt klachten
  • Je staat in voor de administratieve verwerking van de offerte-aanvragen



Functie-eisen

  • Je hebt kennis van vezekeringen, vanuit studies of ervaring
  • Je spreekt uitstekend Nederlands en hebt een goede basiskennis Frans (vooral schrifelijk)
  • Je streeft naar een goed evenwicht tussen nauwkeurigheid, grondigheid en werktempo
  • Je bent een constructieve teamplayer, staat open voor feedback, bent collegiaal en bent bereid kennis te delen of anderen te helpen bij vragen.
  • Je hebt een service- en klantgerichte instelling die tot uiting komt in je dossieraanpak en telefoongesprekken.
  • Je kan goed overweg met (nieuwe) computerprogramma's
  • Je bent een pro-actief iemand die steeds wil bijleren en gemotiveerd is



Arbeidsvoorwaarden

  • Je komt terecht in een zéér bekende verzekeringsmaatschappij in Brussel
  • Je komt terecht bij een referentiebedrijf waar er een ontzettend fijne werksfeer hangt en waar er ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling
  • Je komt terecht binnen een onderneming waar je persoonlijkheid, drive, zin & enthousiasme om te werken belangrijker zijn dan je opleiding of ervaring
  • Het gaat over een voltijdse functie van 35 uur per week
  • Glijdende werktijden waar je kan starten tussen 7.30 uur en 10.00 uur
  • Er worden geen overuren gepresteerd – zéér goede work life balance
  • Naast een erg aantrekkelijk loon, heb je recht op maaltijdcheques van 8 euro en een sociaal abonnement