Offre d'emploi : Sales Assistant

5 jours restants

Région
BRUXELLES
Publication
vendredi 1 octobre 2021
Date limite
lundi 1 novembre 2021
Réf
UNQ-BE
Contact
Unique Anderlecht Office
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein

Onze klant is een sterk groeiende multinational gedreven in de  HVAC. Onze passie ligt voornamelijk in de technische installaties van gebouwen. Dit wil zeggen dat onze contracten in gebouwen als ziekenhuizen, kantoorgebouwen, industrieën, scholen, gevangenissen, enzovoort zijn.



Functiebeschrijving

Voor een van onze klanten zijn we op zoek naar een Sales Assistant:

TAKEN:

  • Verantwoordelijk voor een goed beheer van de planning en de aankoop van diensten en materialen

Orderverwerking

  • Bestellen van materialen en onderaanneming nodig voor het uitvoeren van de werken. Dit conform de regels van sourcing (Expeditor functie).
  • Verwerken van afhaalorders voor dringende herstellingen.
  • Opvolgen van alle bestellingen (levertermijnen!!) tot en met de facturatie (OCF procedure).
  • Onderaannemers op RSZ + belastingen controleren + unieke werfmeldingen en opvolging

Dispatching

  • Beantwoorden van alle interventieaanvragen via telefoon of e-mail of klantenplatformen.
  • In samenspraak met de service engineer de meest geschikte technicus selecteren en inplannen om de interventie uit te voeren. De klanten informeren i.v.m. het verloop van de interventies.

Werkvoorbereiding & Planning

  • Maandplanning wordt voorbereid en afgedrukt en verdeeld via CM. Planning wordt opgemaakt, meegedeeld en opgevolgd door CM. Afsluiten werkorders op aangeven CM.

Offertes

  • Opvragen van eenvoudige aankoop offertes bij contract leveranciers in aankoop procedure.

Logsitiek

  • Opvolgen en aanvragen van gereedschappen en uitrusting voor de technici zoals kledij, gereedschappen, etc. + facturen opvolgen + jaarbons opmaken voor: afvalverwerking, kuisen, transport, keuringen, materiaal, kledij, kantoormateriaal.

Support HR

  • Uren: opvragen, inputten, tekorten opvolgen, ziekte, verlof, fast close, interim, uren inplannen, vrijgeven en PO voor subcontractors, Medische keuring.

Administratie

  • Ondersteuning + back up secretariaat.
  • Typewerk, briefwisseling, correspondentie, klassering.
  • Sharepoints up to date houden en attesten, verwerkingsattesten opladen op de sharepoint.
  • Voor alle interventies rapporten opladen in klantensystemen (Proximus, LAGO’s, scholen van morgen).



Functie-eisen

De profiel die we zoeken voor de functie als Sales Assistant:

  • Opleiding : Bachelor diploma
  • Vlotte omgang met PC is noodzakelijk + Office 365 + kennis van platform (vb. SAP)
  • Ervaring met het organiseren van diverse werkzaamheden onder tijdsdruk, correctheid en oog voor detail voor de inhoud van orders en contact met klanten, flexibiliteit.



Arbeidsvoorwaarden

Wat onze klant aanbiedt voor de functie als Sales Assistant:

  • Een aantrekkelijke salarisvoorwaarden + extralegale voorwaarden
  • Een job die voldoening geeft in een stabiele, dynamische en geëngageerde onderneming.
  • Een aangename en ondersteunende werksfeer
  • Een balans tussen uw werk en uw privéleven
  • Echte kansen om je vaardigheden en je carrière te ontwikkelen in een gewaardeerde werkomgeving

Emplois similaires

Emplois similaires