Passer au contenu principal

Cette offre a expiré

Raadgever Financiële Operaties & Beheer - Brussel

Employeur
Robert Half
Lieu
Brussels
Salaire
Negotiable
Date de clôture
19 nov. 2021

Afficher plus

Fonction
Finance / Comptabilité
Secteur
Soins de santé / Bien-être, Soins de santé - général
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein
Niveau d'expérience
5 à 10 ans d'expérience

Détails de l'offre

Robert Half Talent Solutions is momenteel op zoek naar een Raadgever Financiële Operaties & Beheer voor een klant gelegen in Brussel.

Onze klant is een bedrijf actief in de zorg sector.

Als Raadgever Financiële Operaties & Beheer zal u volgende verantwoordelijkheden hebben:

Visie uitbouwen (samen met de manager):

  • Opstellen van een strategisch financieel beleid in functie van de missie en de visie van de organisatie;
  • Het strategisch financieel beleid vertalen in strategische, organisatorische en operationele doelstellingen over de verschillende departementen/entiteiten van de organisatie;
  • Samen met de secretaris en de leden van het directiecomité plannen, uitwerken, realiseren en opvolgen van taken en projecten om te kunnen inspelen op veranderingen en vernieuwingen en te beantwoorden aan de diverse verwachtingen;
  • Superviseren en ondersteunen van alle diensten op het vlak van financieel beleid en beheer, risicobeheer, en facility;
  • Het deelnemen aan het directiecomité.

Leidinggeven (samen met de manager):

  • Coachen, bijstaan, adviseren en bijsturen van de teamleden van het financiële departement met als doel een performante en gemotiveerde teamwerking te realiseren;
  • Objectieven opvolgen en superviseren. Optimaliseren van de beleidsvoering. Waken over de productiviteit, klantvriendelijkheid en een goede wisselwerking met andere diensten;
  • Teamleden op gepaste wijze inzetten om de motivatie te verhogen en de efficiëntie te verzekeren;
  • Resultaats- en mensgericht leidinggeven om zodoende een klimaat te creëren waar leidinggevenden en medewerkers gestimuleerd en ondersteund worden tot het realiseren van de vooropgestelde doelstellingen.

Organisatie en optimalisatie van de processen (samen met de manager):

  • Ontwikkelen en uitwerken van de werking van het financieel departement, rekening houdend met de huidige socio-economische omgeving om zodoende een duidelijk en transparant kader te scheppen waarin de werking van de organisatie optimaal kan georganiseerd en uitgevoerd worden;
  • Toezien op de kwaliteit van de werking en deze, indien nodig, innoveren om onze dienstverlening steeds beter te kunnen toespitsen op de behoeften van onze leden, leveranciers en medewerkers;
  • Coördineren en beheren van de budgetten van de organisatie met als doel de voorziene budgetten optimaal aan te wenden en te beheersen.

Kennisontwikkeling en communicatie:

  • Kennis maximaal verwerven en wederzijdse kennisoverdracht met de schatbewaarder optimaliseren;
  • Up-to-date houden van de professionele kennis en kunde over vaktechnische materie;
  • Coördinatie financieel kennismanagement binnen de organisatie;
  • Op de hoogte blijven van nieuwe tendensen en ontwikkelingen op de markt, zowel wat betreft de concurrentiële ziekenfondsen, de aanverwante organisaties als de ontwikkelingen binnen de sociale zekerheid;
  • Intern en extern netwerken en daarbij optreden als sleutelfiguur voor de organisatie;
  • Erin slagen om met didactische vaardigheden overtuigend en verstaanbaar te communiceren.

De vereiste kwalificaties voor de functie van Raadgever Financiële Operaties & Beheer zijn:

  • Master, bij voorkeur (Toegepaste) Economische Wetenschappen of Handelsingenieur;
  • Talenkennis: Nederlands, goede kennis van het Frans;
  • Minimum 10 jaar relevante ervaring in een gelijkaardige functie is gewenst. Sterk in financieel beheer, financiële analyse & monitoring. Kennis van de financiële en boekhoudkundige technieken. Sterk in risicobeheer;
  • Goed kennis van de boekhoudwetgeving en de wetgeving voor verenigingen (VZW's en coöperatieve vennootschappen);
  • Specifieke vakkennis is een plusplunt: kennis van de ZIV-materie en (aanvullende) verzekeringsdiensten;

Interesse in deze functie van Raadgever Financiële Operaties & Beheer? Solliciteer vandaag nog!

By applying to this position, you acknowledge that you have read and accept the following terms:

https://www.roberthalf.be/en/legal-information/privacy-statement

Entreprise

Robert Half est leader mondial dans le domaine des ressources humaines spécialisées. En Belgique et au Luxembourg, Robert Half se concentre sur le placement de personnel qualifié et de cadres dirigeants dans les domaines de la finance et de la comptabilité, ainsi que des services administratifs, bancaires, informatiques et juridiques. Nous proposons des postes en emploi fixe, temporaire (travail temporaire) et intérimaire, basés sur un projet (management de transition).

Robert Half est votre interlocuteur direct pour votre recherche d‘emploi. Nous proposons des jobs dans des sociétés de domaines et de tailles très variés - de l’entreprise moyenne régionale à l'acteur mondial. Par conséquent, grâce à nos nombreuses offres d'emploi, nous pouvons vous proposer un large éventail de postes différents. Afin de vous trouver un job qui vous convienne parfaitement, nous réalisons d’abord un entretien personnel afin de connaître au mieux vos compétences et vos objectifs de carrière.

Nous trouver
Téléphone
+3242255211
Lieu
Spoorwegstraat 34
bte 1
Groot-Bijgaarden
1702
BE

Recevez des alertes d'offres d'emploi

Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.

Créer une alerte