Offre d'emploi : HR Business Partner Frans/Nederlands

Recruteur
Habeas
Région
1840, Londerzeel (BE)
Publication
vendredi 8 octobre 2021
Date limite
lundi 22 novembre 2021
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein
Langue(s) souhaitée(s)
Français, Néerlandais

Krinkels (www.krinkels.be) behoort tot de Nederlandse Krinkels Groep (2.500 medewerkers) en is een landschapsaannemer die al 50 jaar actief is in de ontwikkeling en het onderhoud van publieke en private ruimtes. Met meer dan 600 werknemers in België (100 bedienden/500 arbeiders) is Krinkels toonaangevend in zijn branche in ons land.

De meerwaarde van Krinkels: zijn kennis, de deskundigheid van verschillende generaties en zijn kwalitatief hoogstaande uitvoeringen. Strategisch georganiseerd via verschillende depots en locaties (waaronder de exploitatiezetel in Naninne voor Wallonië en de exploitatiezetel in Londerzeel voor Vlaanderen), is Krinkels altijd dicht bij zijn klanten en zijn bouwplaatsen.

De knowhow van Krinkels komt tot uiting in alle soorten omgevingen. Van de meest gewone taken tot de meest extreme en specifieke situaties. Van sporadische interventies tot regelmatige opdrachten. Van advies en planning tot uitvoering en follow-up.

In het kader van zijn sterke groei is Krinkels op zoek naar een (m/v) :

HR Business Partner Frans/Nederlands

Functie

Je bent het belangrijkste HR-contact voor alle medewerkers van Krinkels (bedienden en arbeiders) in alle HR-aangelegenheden, je hebt de leiding over de dagelijkse interacties tussen de medewerkers en managers en je geeft advies in nauwe samenwerking met de andere leden van het HR-team en de HR-directeur.

Je werklocatie is Londerzeel en je maakt regelmatige verplaatsingen naar de Waalse hoofdzetel in Naninne en naar de verschillende depots in België (Erpe-Mere, Zedelgem, Vorst, Gosselies ...). Je hebt de volgende verantwoordelijkheden:

  • je begeleidt de levenscyclus van het personeel: onboarding, loopbaanontwikkeling, opleiding, vertrek, enz;
  • je bouwt een vertrouwensrelatie op met managers, coacht en adviseert hen in hun dagelijks personeelsbeheer en helpt hen om de procedures in verband met arbeidsreglementering en HR-wetgeving na te leven;
  • je bent een drijvende kracht achter de verbetering van de arbeidsverhoudingen, de verhoging van de productiviteit en de retentie;
  • je neemt deel aan transversale HR-projecten (digitalisering van de administratie rond opleidingen, de website, ...);
  • je geeft toelichtingen over de sociale wetgeving en kunt rekenen op het administratieve team;
  • je bent de back-up voor je HRBP-collega als hij of zij afwezig is en biedt de nodige ondersteuning.

Profiel  

  • Je hebt een master- of bachelordiploma in personeelszaken, psychologie of rechten.
  • Je hebt minstens 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie.
  • Ervaring in een industriële werkomgeving is wenselijk, evenals kennis van de Belgische sociale wetgeving.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Frans.
  • Je bent vertrouwd met de IT-tools.
  • Je bent een teamspeler en houdt ervan om dingen gedaan te krijgen.
  • Je bent servicegericht en vindt het leuk om medewerkers te helpen en hen deskundig bij te staan.
  • Je hebt impact en charisma, bent in staat je mening te verdedigen en met gemak te communiceren met iedereen die je ontmoet.

Aanbod

  • Het vooruitzicht om bij een snelgroeiend bedrijf te werken dat toonaangevend is op zijn gebied.
  • Een job met verantwoordelijkheden die direct verband houden met de realiteit op het terrein.
  • De mogelijkheid om een brede waaier van contacten te leggen en te onderhouden, zowel intern als extern.
  • Een goed bereikbare werkplek en een fijne dagelijkse werksfeer.
  • Een totaalfunctie die met een zekere mate van autonomie moet worden uitgevoerd.
  • Een vast contract en een aantrekkelijk salarispakket.

Ref. 767-002 (2021)

Uw kandidatuur wordt snel en vertrouwelijk behandeld. habeas beheert deze opdracht exclusief.

Emplois similaires

Emplois similaires