Customer Service Order Management - FMCG
- Employeur
- Page Personnel Belgium
- Lieu
- Zaventem, Flemish Brabant
- Salaire
- €2000 - €3300 per month
- Date de clôture
- 23 déc. 2021
Afficher plus
- Fonction
- Achat / Vente, Service clientèle
- Secteur
- FMCG
- Type de contrat
- CDI
- Temps de travail
- Temps plein
- Niveau d'expérience
- 0 à 2 ans d'expérience
Détails de l'offre
Als Customer Service Order Management - FMCG beheer je een klantenportefeuille van Retail partners in dagelijkse ondersteuning en Order Management.
Bedrijfsomschrijving
Onze klant is een dynamische, internationale speler actief in Fast Moving Consumer Goods en Benelux kantoor regio Zaventem
Omschrijving
Als Customer Service Order Management - FMCG ben je verantwoordelijk voor:
- contactpersoon voor een klantenportefeuille van grote retail accounts (tel/mail)
- order management voor deze klanten organiseren van ontvangst t.e.m. levering
- order - en master data issues beheren
- nauwe samenwerking met interne departementen zoals Demand Panning, Distribution & Logistics om een vlot verloop van het Supply Chain proces te garanderen
- out of stock management van producten
- beheer van problemen met orders en leveringen, opzetten van de juiste follow up acties en het aanbieden van oplossingen aan de klant
- optimalisatie van klantenservice rekening houdende met de specificaties en voorkeuren van de klant
- opbouwen van duurzame klantenrelaties door een open, interactieve communicatie
- KPI reporting
Profiel van kandidaat
De ideale Customer Service Order Management - FMCG kandidaat:
- een zeer goede kennis van Nederlands en Frans is een absolute must
- idealiter een Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring
- sterk oog voor detail en aandacht voor prioriteiten en deadlines
- zeer goede communicatie skills voor interne en externe contacten
- service- en klantgericht met een 'what else can I do?' attitude
- een enthousiaste, open houding en positieve ingesteldheid
- goede kennis van IT (Ms Office). Kennis van SAP is een grote plus
- Vlot wisselen tussen verschillende taken en in staat om te gaan met werkdruk.
- goede planning - en organisatieskills
- goede problem solving skills en resultaatgerichte manier van werken
- een echte teamplayer: je werkt graag samen, stelt je collegiaal op en onderhoudt graag een contact met je collega's.
Aanbod
Als Customer Service Order Management - FMCG ontvang je een onmiddellijk vast contract bij één van de grootste spelers in de FMCG sector.
Deze dynamische, innovatieve omgeving kenmerkt zich door sterke interne opleidingen en training.
Je krijgt de kans om verantwoordelijkheid op te nemen in je functie en jezelf te ontwikkelen binnen een stimulerende en leerrijke omgeving.
Daarnaast maak je deel uit van een hecht, leuk en gepassioneerd team van collega's waar je op kan rekenen.
Je ontvangt een aantrekkelijk salarispakket met mooie extralegale voordelen en een structurele remote working policy.
Entreprise
At the heart of our business are the thousands of people’s lives we change, the outstanding service we provide to our clients and candidates and the exciting opportunities within our offices all over the world. We’re proud to set the standard in the recruitment profession – our specialist service with a personal touch is how we change lives for people through creating opportunity to reach potential.
As an employer looking to hire, or a candidate looking for an opportunity, Page Personnel offers you a team of specialist consultants who know your sector inside out and can meet your goals within tight timelines.
We specialise in the following disciplines: Accounting & Finance - Banking & Financial Services - Human Resources – Insurance - Procurement & Supply Chain - Sales Administration - Sales & Marketing - Secretarial & Business Support
Together with Michael Page, Page Executive and Page Outsourcing, Page Personnel is part of PageGroup. We’re confident our expertise and time-sensitive solutions will help you meet your recruitment or job search goals. Get in touch to find out more.
- Website
- http://www.pagepersonnel.be/index.html
- Téléphone
- +32 2 290 97 26
- Lieu
-
Marsveldplein (Bastion Tower) 5
Brussels
1050
BE
Recevez des alertes d'offres d'emploi
Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.
Créer une alerte