Offre d'emploi : Customer Service Order Management - FMCG

Région
Zaventem, Flemish Brabant
Salaire
€2000 - €3300 per month
Publication
lundi 8 novembre 2021
Date limite
jeudi 23 décembre 2021
Réf
JN -112021-4520184
Contact
Annabel Joris
Secteur
FMCG
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein

Als Customer Service Order Management - FMCG beheer je een klantenportefeuille van Retail partners in dagelijkse ondersteuning en Order Management.

Bedrijfsomschrijving

Onze klant is een dynamische, internationale speler actief in Fast Moving Consumer Goods en Benelux kantoor regio Zaventem

Omschrijving

Als Customer Service Order Management - FMCG ben je verantwoordelijk voor:

  • contactpersoon voor een klantenportefeuille van grote retail accounts (tel/mail)
  • order management voor deze klanten organiseren van ontvangst t.e.m. levering
  • order - en master data issues beheren
  • nauwe samenwerking met interne departementen zoals Demand Panning, Distribution & Logistics om een vlot verloop van het Supply Chain proces te garanderen
  • out of stock management van producten
  • beheer van problemen met orders en leveringen, opzetten van de juiste follow up acties en het aanbieden van oplossingen aan de klant
  • optimalisatie van klantenservice rekening houdende met de specificaties en voorkeuren van de klant
  • opbouwen van duurzame klantenrelaties door een open, interactieve communicatie
  • KPI reporting

Profiel van kandidaat

De ideale Customer Service Order Management - FMCG kandidaat:

  • een zeer goede kennis van Nederlands en Frans is een absolute must
  • idealiter een Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring
  • sterk oog voor detail en aandacht voor prioriteiten en deadlines
  • zeer goede communicatie skills voor interne en externe contacten
  • service- en klantgericht met een 'what else can I do?' attitude
  • een enthousiaste, open houding en positieve ingesteldheid
  • goede kennis van IT (Ms Office). Kennis van SAP is een grote plus
  • Vlot wisselen tussen verschillende taken en in staat om te gaan met werkdruk.
  • goede planning - en organisatieskills
  • goede problem solving skills en resultaatgerichte manier van werken
  • een echte teamplayer: je werkt graag samen, stelt je collegiaal op en onderhoudt graag een contact met je collega's.

Aanbod

Als Customer Service Order Management - FMCG ontvang je een onmiddellijk vast contract bij één van de grootste spelers in de FMCG sector.

Deze dynamische, innovatieve omgeving kenmerkt zich door sterke interne opleidingen en training.

Je krijgt de kans om verantwoordelijkheid op te nemen in je functie en jezelf te ontwikkelen binnen een stimulerende en leerrijke omgeving.

Daarnaast maak je deel uit van een hecht, leuk en gepassioneerd team van collega's waar je op kan rekenen.

Je ontvangt een aantrekkelijk salarispakket met mooie extralegale voordelen en een structurele remote working policy.