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Cette offre a expiré

Helpdesk Support Technician

Employeur
Profile Group
Lieu
Liège
Date de clôture
8 déc. 2021

Détails de l'offre

 

La société

 

 

Profile Group has specialized in selection and recruitment for over 30 years for a wide range of companies. Our objective is to help you in your job search, to optimize your application process and to enhance your skills in order to succeed in a good interview.

For a company located in the Liège, we’re looking for an Helpdesk support technician.

 

Function

 

 

You report to the International IT Systems Manager.

Your responsibilities are the following:

  • Provide 1st/2nd line IT helpdesk support
  • Maintains helpdesk tickets, prioritising work, updating steps for corrective action, and communicates with customers any timescales and progress reports as required
  • Creating and updating knowledgebase articles for end users and other IT personnel
  • Configuring, maintaining, and troubleshooting a range of hardware devices including desktops, laptops, printers, IP phones, iPhones, iPads, handheld scanners and other peripherals
  • Supporting users and troubleshooting issues with a range of systems including:  
  • IFS Applications (7.5 & 10)
  • Salesforce Sales Cloud
  • Power BI
  • Microsoft Office / Office 365
  • Liaises with internal IT teams
  •  

    Profile

     

     

    • You have a bachelor’s degree in an IT field
    • You have minimum 1+ years working in either an application or desktop support role
    • You’ve solid working knowledge of Microsoft Windows desktop and server operating systems
    • You’ve a strong working knowledge of Microsoft Office applications (O365)
    • You must be able to speak English and French fluently
    • You’ve excellent interpersonal and communication skills
    • You’ve excellent problem solving and customer service skills
    • You’re able to work well under pressure and independently
    • You’re able to establish and maintain effective working relationships with coworkers, managers, and clients
    • Any exposure to ERP / CRM systems or reporting technologies would be advantageous
    • Basic SQL query writing experience would be beneficial

     

    Offer

     

     

    You are joining a dynamic & fast-growing environment at the cutting edge of technology and innovation in a global company with great human values, which encourages its teams to take initiatives that contribute to its success.

    INTERESTED? For more information: Call ANAELLE HENRARD at the number: 0470 40 77 30

     

     

     

    Entreprise

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