Offre d'emploi : Assistent(e) Marketing m/v

Région
ANDERLECHT
Publication
mardi 23 novembre 2021
Date limite
jeudi 23 décembre 2021
Réf
UNQ-BE
Contact
Unique Anderlecht Technicum
Secteur
Autre
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Temps plein

Onze klant is een groothandel in kantoorartikelen.



Functiebeschrijving

80% van jouw tijd zal je verantwoordelijk zijn voor het beheren van de producten op Amazon NL en andere webwinkels.

  • Hiervoor maak je toffe commerciële teksten op, op basis van informatie van het hoofdkantoor in Frankrijk.
  • Je beheert de commerciële productinformatie die je vanuit Frankrijk krijgt en past dit aan aan de Beneluxmarkt.
  • Je maakt rapporten aan van de verschillende verkopen, die je dan analyseert. Op basis hiervan maak je verschillende aanbevelingen.

De andere 20% worden besteed aan het organiseren van de beurzen, het aanmaken van de promoties en het klaarzetten van het materiaal voor de verschillende beurzen



Functie-eisen

  • Je bent gepassioneerd door online marketing en kan je gemakkelijk aanpassen aan de verschillende communicatiekanalen.
  • Je hebt geen specifieke ervaring nodig in marketing maar je moet wel willen bijleren.
  • Je hebt een perfecte kennis van het Nederlands (zowel mondeling als geschreven) en hebt een goede kennis van Frans (geschreven en gesproken). Kennis van het Engels is een meerwaarde.
  • Je hebt een heel vlotte pen en vindt het ook leuk om teksten op te maken.
  • Je kan vlot werken met Excel.
  • Je hebt een sterk gevoel voor organisatie.
  • Je werkt nauwkeurig, bent reactief en neemt graag initiatief.
  • Je houdt ervan om te werken in teamverband en past je heel gemakkelijk aan.
  • Je bent klantgericht en hebt commercieel inzicht.
  • Idealiter heb je al kennis van SEO.



Arbeidsvoorwaarden

  • Contract van onbepaalde duur (na geslaagde interimperiode)
  • Een competitief salaris: € 2.200 - € 2.600 bruto (naargelang ervaring)
  • Maaltijdcheques van €7
  • Onkostenvergoeding + groepsverzekering (bij vast contract)