Passer au contenu principal

Cette offre a expiré

Customer Service Officer (M/V)

Employeur
PaHRtners
Lieu
Woluwe-Saint-Pierre
Date de clôture
6 févr. 2022

Monizze is een snelgroeiend bedrijf met als belangrijkste missie het bieden van comfort en flexibiliteit in de verloning van werknemers dankzij nieuwe technologieën. Het bedrijf biedt een waaier aan producten en diensten: maaltijdcheques, ecocheques, cadeaubonnen, sport-, cultuur- en consumptiecheques. Dit alles door middel van een betaalkaart, een platform en een applicatie.

Sinds de oprichting van Monizze in 2011 heeft het bedrijf verschillende nominaties en prijzen in de wacht gesleept: HR Excellence, Deloitte Technology Fast 50 (5e plaats) of 3e plaats in Trends Gazelles (KMO in Brussel). Vandaag blijft Monizze zich onderscheiden door de ontwikkeling van innovatieve oplossingen voor haar klanten en voor werknemers. Voor meer informatie: https://www.monizze.be/nl/

Door de constante groei van het bedrijf gevestigd in Sint-Pieters-Woluwe zijn wij op zoek naar een (m/v/x): Customer Service Officer.

 

Verantwoordelijkheden:

Als Customer Service Officer bied je ondersteuning aan zakelijke klanten die Monizze-diensten willen aanbieden aan hun werknemers.

Je belangrijkste verantwoordelijkheden zijn:

  • Beantwoorden van de verschillende technische vragen van klantbedrijven en gebruikers.
  • Klanten helpen met hun bestellingen, een oplossing vinden voor hun problemen.
  • Samenwerken met collega's en andere afdelingen om de beste oplossing te vinden.
  • Technische ondersteuning bieden aan klanten die Monizze-diensten aanbieden.
  • Opvolgen van opmerkingen en berichten op sociale netwerken.
  • Opvolgen van teruggestuurde kaarten en onboarding van nieuwe klanten.

 

Profiel:

  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands. Een goeie keenis van het Frans is een plus.
  • Je bent vertrouwd met basiscomputersoftware (MS Office)
  • Je bent klant-, oplossings- en resultaatgericht en proactief.
  • Je hebt goede luistervaardigheden en een commerciële instelling.
  • Je bent geduldig en stressbestendig. 
  • Je bent in staat om klachten op een rustige en efficiënte manier te behandelen.
  • Je bent een goede teamspeler.

 

Wij bieden:

  • De kans om deel uit te maken van een continue groeiend en innovatief bedrijf.
  • Een dynamische en stimulerende werkomgeving.
  • Een vast contract met de mogelijkheid door te groeien.
  • Een aantrekkelijk salaris in overeenstemming met de verantwoordelijkheden van de functie en ervaring.

 

Interesse? 

Stuur je CV met een korte begeleidende brief via https://www.pahrtners.be/nl/vacatures/customer-care-associate-hf-nl/ of naar recruitment@pahrtners.be

Jouw sollicitatie zal strikt vertrouwelijk worden behandeld.

Recevez des alertes d'offres d'emploi

Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.

Créer une alerte