Passer au contenu principal

Cette offre a expiré

PA/OFFICE MANAGER

Employeur
Profile Group
Lieu
Bruxelles
Date de clôture
11 févr. 2022

Afficher plus

Fonction
Administration / Secrétariat, Office Management, Assistance
Secteur
Autre
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Langue(s) souhaitée(s)
Anglais

Détails de l'offre

Our client, a renowned and stable organisation. This global organisation whose priorities are its team and clients has its Brussels office in 1000 Brussels, (accessible by public transport). Currently they are looking for a PA/Office Manager with outstanding organisational, administrative and communication skills in order to fully support the Director and ensure an overall smooth running of the office.

Function

Key Responsibilities

  • Organisational Responsibilities: 
    • Responsible for all organisational aspects (agenda, meetings, conferences, team buildings, venue research, contract negotiation, business lunches/catering, travel arrangements and expenses) as well as assuring deadlines are met
  • Communication Responsibilities: 
  • Proactively manage the Director’s inbox
  • Extensive contact with visitors
  • Office Management: 
    • You are the SPOC for all internal and external stakeholders
    • You are fully responsible for the office supplies, equipment and maintenance ensuring that administrative & organisational procedures are adhered to
    • Contact with the Headquarter’s HR Department regarding office policies, recruitment and on-boarding
    • Coordinate with IT for all office equipment
    • Liaise with Accounting and Payroll for budgets and payments

Profile

  • Minimum 3 years’ experience as an Office Manager OR PA
  • Excellent English (written and spoken)
  • IT literacy: MS Office, Webex, Zoom and Teams
  • You are bright as well as being results and solution oriented
  • Analytical, plus a keen eye for detail and discretion are must haves
  • Highly organised with sound priority management
  • Outstanding professional interpersonal skills to effectively interface with internal and external stakeholders and to form strong working relationships
  • Confidence in your skillset enabling you to work independently and proactively
  • And last but certainly not least you are a service minded team player

Offer

  • Competitive salary plus
  • Broad range of benefits including Performance bonus, Lunch vouchers, Hospitalisation, Dental Insurance, Pension plan, Eco-cheques, Transport allowance and 30 days holiday

Entreprise

Learn more about this company

Visit this company’s hub to learn about their values, culture, and latest jobs.

Visit employer hub

Découvrez cette entreprise

Visitez la page employeur de cette entreprise pour en savoir plus sur leurs valeurs, culture et dernières offres d'emploi.

Découvrir l'entreprise

Recevez des alertes d'offres d'emploi

Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.

Créer une alerte