Offre d'emploi : full time office assistant

Région
Groot-Bijgaarden
Salaire
Je komt terecht in een internationale en dynamische werkomgeving.Interessante  nettobonus (in fu...
Publication
mardi 5 avril 2022
Date limite
mardi 17 mai 2022
Réf
17168
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
Intérim
Temps de travail
Temps plein
Langue(s) souhaitée(s)
Néerlandais
Functieomschrijving

Voor onze klant in Groot-Bijgaarden zijn wij op zoek naar een voltijds office assistent / facility coördinator.

Beschik je over goede communicatieve vaardigheden in combinatie met een passie om bezoekers en medewerkers zo optimaal mogelijk te woord te staan en verder te helpen? Dan ben jij de nieuwe collega die we zoeken.

Als office assistant zal je  instaan voor verschillende taken, zowel administratief als face 2 face.
In deze functie ben je verantwoordelijk voor een vlotte gang van zaken. Je ontvangt bezoeker, behandeld vragen van klanten en medewerkers, je zorgt voor een goede administratieve opvolging,…
Veel variatie dus. Je bent zowel binnen het bedrijf (voor collega’s) als daarbuiten (voor klanten) het aanspreek punt. Je bent steeds vriendelijk en hulpvaardig. 

Functie-eisen
  • Je bent perfect tweetalig (Nederlands/Engels) maar spreekt ook een woordje Frans.
  • Je gaat organisatorisch tewerk en laat je niet doen door stress en deadlines
  • Je hebt een verzorgd uiterlijk en steeds behulpzaam met de glimlach
  • Je kan goed problemen oplossen
  • Zeer goede kennis van de courante MS Office pakketten
  • Je bent elke weekdag beschikbaar van maan-vrij van 8u30 tot 17u (geen weekendwerk)

Arbeidsvoorwaarden
  • Je komt terecht in een internationale en dynamische werkomgeving.
  • Interessante  nettobonus (in functie van maandelijkse doelstellingen)
  • Nettodagvergoeding
  • Hospitalisatieverzekering (gezinsleden kunnen ook aansluiten)
  • vergoeding voor woon-werkverkeer