Offre d'emploi : Facilities & Move Consultant

Company details

AREMIS focust op de ontwikkeling en het welzijn van onze teams. Onze waarden zijn gebaseerd op zorg, team- en bedrijfssfeer, diversiteit, humor, goed evenwicht tussen werk en privéleven, resultaatgerichtheid en respect voor elkaar.

De afdeling YWOW - Your Way of Work® van AREMIS richt zich op alle aspecten van Workplace & Corporate Real Estate Solutions.

Wij zijn een uniek, onafhankelijk, en multi-disciplinair team van experten.

Onze aanpak focust zich op het human capital van de organisatie gedurende elke fase van het project. Van mobiliteit en efficiënt facilitair beheer tot de evolutie van werkplekken binnen uw organisatie. Van data driven analyse en projectplanning tot inzicht in de interacties en samenwerkingsstromen binnen uw werkomgeving.

Om het team te versterken, werven wij een Facilities & Move Consultant aan voor enkele lange termijn projecten.

Functie

Als Facilities & Move Consultant ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen en adviseren van meerdere klanten bij de organisatie en beheer van facilitaire diensten en de organisatie van verhuisprojecten. Je bent een teamspeler en werkt nauw samen met senior facility consultants en ingenieurs in jouw team of bij de klant.

Uw toekomstige rol omvat hoofdzakelijk de volgende kernactiviteiten:

  • Het dagelijks beheer van het vastgoedportefeuillle en facilitaire diensten (zowel soft als hard)
  • Plannen en coördineren van grote verhuisprojecten en het beheren van bijhorende aanpassingen in facilitaire dienstverlening
  • Opmaak van facilitaire budgetten
  • Het vertalen van de behoeften van de klantorganisatie in een optimale facilitaire dienstverlening.
  • Profiel

    Als Facilities & Move Consultant zul je slagen omdat je over de volgende vaardigheden beschikt:

    Kerncompetenties:

  • Bachelor of Master in Facility Management, Ingenieur bouwkunde of gelijkwaardig door ervaring
  • Minimaal 3 jaar ervaring als Facility Manager
  • Minimale ervaring van het organiseren van 2 middelgrote tot grote verhuisprojecten is een must
  • Perfecte kennis van het Nederlands (gesproken en geschreven) en een grondige kennis van het Frans en het Engels
  • Sterke organisatorische en planmatige vaardigheden, aangezien je autonoom aan verschillende projecten tegelijk zal werken
  • Servicegerichte proactieve ingesteldheid
  • Je bent diplomatisch en een communicatieve teamspeler
  • Bereid om je te ontwikkelen en de laatste facilitaire en technologische trends op te volgen en te netwerken binnen de facilitaire wereld op beurzen en evenementen
  • Je vertaalt de klantnoden in een pragmatische, toekomstgerichte aanpak
  • Veiligheid en ergonomie zijn onderdeel van je manier van werken
  • Zelfstandig kunnen werken vanuit ons kantoor in Brussel (20%), thuis (20%) en bij jouw klanten (60%) vooral het noorden van België
  • MS PowerPoint, Word en Excel hebben voor jou geen geheimen.
  • Nice to have:

  • Je bent in staat om een business case voor faciltaire strategie uit te werken
  • Je kan vlot overweg met het opmaken van een project planning in MS Project
  • Je hebt kennis en ervaring van soft facilitaire dienstverlening (schoonmaak, catering, …)
  • Je hebt gebouwen technische kennis (bv. HVAC) en je kan technische bijstand leveren met betrekking tot de technische impact van een kantoorverbouwing
  • Op strategisch niveau kunnen omgaan met klanten (directieniveau).
  • Trefwoorden: facilitymanagement, facilities, verhuis, move manager

    Aanbod

  • Een vast contract van onbepaalde duur als bediende
  • Je wordt lid van het Your Way of Work® team van experten als onderdeel van de AREMIS Group
  • Je krijgt toegang tot onze community, internationale kennisdeling, training & coaching, en evenementen
  • Competitief salarispakket inclusief een bedrijfswagen + GSM + laptop + groepsverzekering + hospitalisatieverzekering (DKV) + forfaitaire onkostenvergoeding
  • Je zal in een aangename werksfeer terecht komen volgens de kernwaarden: GROWHT – TRUST – FUN
  • Emplois similaires

    Emplois similaires