Offre d'emploi : Customer Care Assistant Luminus

Région
Loncin
Salaire
• Een flexibel uurrooster, waarbij je keuze voor een voltijdse betrekking (38u) of deeltij...
Publication
dimanche 24 avril 2022
Date limite
samedi 4 juin 2022
Réf
18571
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
Intérim
Temps de travail
Temps plein
Langue(s) souhaitée(s)
Néerlandais
Bedrijfsomschrijving

Als Customer Service Advisor voor Luminus bij iKanbi ben je het vriendelijke contact en de stem van Luminus naar de Belgische markt. Zowel residentiële en zakelijke klanten zoeken via chat, social media, e-mail en telefoon contact met jou in je rol van expert om hen te helpen met het beantwoorden van hun energievragen, en/of vragen met betrekking tot een verhuis. Dit doe je met jouw klantgerichte attitude, inlevingsvermogen en kwaliteitsbesef.

“In een keer goed” is jouw motto! Door jouw persoonlijke aanpak voelt de klant van Luminus zich gehoord, geholpen en gewaardeerd. Na het contact met jou weet de klant dat hij de juiste beslissing heeft genomen om voor Luminus te kiezen als zijn energieleverancier.

Functieomschrijving

Als Customer Service Advisor voor Luminus bij iKanbi ben je het vriendelijke contact en de stem van Luminus naar de Belgische markt. Zowel residentiële en zakelijke klanten zoeken via chat, social media, e-mail en telefoon contact met jou in je rol van expert om hen te helpen met het beantwoorden van hun energievragen, en/of vragen met betrekking tot een verhuis. Dit doe je met jouw klantgerichte attitude, inlevingsvermogen en kwaliteitsbesef.

“In een keer goed” is jouw motto! Door jouw persoonlijke aanpak voelt de klant van Luminus zich gehoord, geholpen en gewaardeerd. Na het contact met jou weet de klant dat hij de juiste beslissing heeft genomen om voor Luminus te kiezen als zijn energieleverancier.

Functie-eisen

• Je kan goed luisteren naar de klant en weet de situatie goed samen te vatten om snel tot de kern van de zaak te komen en op basis daarvan een juiste oplossing te bieden;

• Je kan je goed inleven in de situatie van de klant en daar op passende wijze naar handelen;

• Je hebt sterke communicatieve vaardigheden, bent niet verlegen en durft de leiding te nemen in de interactie met de klant;

• Omdat veel van onze klanten met jou gaan communiceren via chat en email is het belangrijk dat je het Nederlands, zowel gesproken als geschreven, perfect beheerst;

• Je vind het leuk om nieuwe kennis te verwerven, mee te denken over procesverbeteringen en je kennis en ervaringen te delen met je collega's en het management;

• Je bent niet snel van de wijs te brengen door veranderde omstandigheden en vindt het leuk om in een team te werken;

• Je bent computervaardig en weet snel belangrijke data op te zoeken en ook in te geven in onze systemen;

• Je bent bereid om bij te leren en je eigen prestaties te verbeteren op basis van feedback en coaching;

• Je bent gemotiveerd om, nadat je de klant goed geholpen hebt, hem een commercieel voorstel te doen voor aanvullende Luminus-diensten.

Arbeidsvoorwaarden


• Een flexibel uurrooster, waarbij je keuze voor een voltijdse betrekking (38u) of deeltijdse betrekking (minimum 30u) mogelijk is;

• Een grondige basistraining die je alles bijleert over de producten, systemen, diensten en gesprekstechnieken;

• De nodige ondersteuning die je nodig hebt om jouw job als expert te kunnen uitvoeren: individuele-en groep coaching, training, feedback,..;

• Een marktconform loon (volgens paritair comité 200, categorie B), met aanvulling van extralegale voordelen;

• De nodige aandacht voor 'Work-Life Balance' door 3 weken op voorhand jouw persoonlijk uurrooster te communiceren;

• Een collegiale sfeer waar er naast het werk ook plaats is fun !

• Openingsuren project : een variabel uurrooster van maandag t.e.m. vrijdag tussen 8u en 20u. Op zaterdag werk je van 9u tot 13u (1 à 2 zaterdagen per maand);