Unique Brussels

Offre d'emploi : Administratief Bediende

Région
BRUXELLES
Publication
vendredi 6 mai 2022
Date limite
lundi 6 juin 2022
Réf
UNQ-BE
Contact
Unique Brussels Office
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Temps plein

Een advocatenkantoor gesitueerd in Sint-Lambrechts-Woluwe.



Functiebeschrijving

Je zal een brede waaier van administratieve en organisatorische taken op je nemen, in die zin dat je op een autonome manier meerdere vennoten en advocaten in de uitvoering van een reeks administratieve taken zal ondersteunen:

- Je verzorgt algemene secretariaatstaken waaronder agendabeheer, planning van interne en externe meetings, maken van afspraken, beheer van binnenkomende telefoongesprekken en ontvangst bezoekers.

- Je bent verantwoordelijk voor briefwisseling, het voorbereiden van rapporten en presentaties en het notuleren van vergaderingen.

- Je zorgt voor een ciënt archiefbeheer van alle juridische dossiers en je kan op een gestructureerde manier documenten klasseren en terugvinden.

Jobgerelateerde competenties:

- Vergaderingen voorbereiden en organiseren (uitnodigingen, voorbereiding van de dossiers, reservering van zalen, ...)

- De activiteiten van een team coördineren - Afspraken en planning van een verantwoordelijke of een medewerker organiseren

- Telefonische oproepen en bezoekers filteren

- Documenten ingeven, briefwisseling behandelen en e-mailberichten beheren

- Communicatieacties en evenementen plannen en organiseren

- Beslissingen, dienstnota's, contracten behandelen en doorgeven, zowel intern als extern

- Dossiers behandelen en opvolgen (samenstellen, samenvatten, bijwerken van bestanden, ...)

- Brieven, verslagen, nota’s, ... opstellen en redigeren

- Professionele informatie en reglementering bijwerken

- Documenten archiveren en klasseren



Functie-eisen

Jouw profiel:

- Je hebt een secretariaatsopleiding of gelijkwaardig niveau door ervaring.

- Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en het Frans, zowel mondeling als schriftelijk. Kennis van het Engels is ongetwijfeld een aanvullende troef.

- Je hebt een goede beheersing van MS Office pakket (Word, Excel, Power Point).

- Enige affiniteit met juridische terminologie is een troef.

- Je bent in staat om zelfstandig te werken en het takenpakket vlot te organiseren met zin voor initiatief.

- Je bent een uitstekende planner en respecteert deadlines.

- Je kan proactief denken en je zoekt steeds naar oplossingen.

- Je bent een teamplayer en altijd bereid om collega’s te helpen.

- Je werkt precies en nauwgezet.

- Je gaat uiterst discreet om met vertrouwelijke informatie.



Arbeidsvoorwaarden

Het aanbod:

- Voltijds contract van onbepaalde duur

- Een aangename, moderne en dynamische werkomgeving waar je als professionele medewerker de kans krijgt om jezelf te ontwikkelen in een snelgroeiend advocatenkantoor.

- Een marktconforme verloning met een aantrekkelijk salarispakket en extralegale voordelen.

- Een vlotte bereikbaarheid via auto of openbaar vervoer.