Unique Anderlecht

Offre d'emploi : Dossierbeheerder hospitalisatieverzekeringen (m/v/x)

Région
JETTE
Publication
mercredi 11 mai 2022
Date limite
samedi 11 juin 2022
Réf
UNQ-BE
Contact
Unique Anderlecht Office
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein

Het bedrijf ligt in het noorden van Brussel en is heel gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer.

Ze doen natuurlijk meer dan enkel de arbeiders en bedrijven te ondersteunen betreffende hun sociale voordelen. Gezondheid, opleidingen en ergonomie zijn enkele belangrijke thema's.

Wat kan je verwachten van onze sollicitatieprocedure?

De eerste stap is om hier te solliciteren en je cv op te sturen.

Als je een goede fit lijkt, plannen we een gesprek via de manier die je verkiest: telefoon, Teams of Zoom. Dit zal een kort gesprek zijn om meer te weten te komen over je achtergrond en interesses, om meer te vertellen over de job en onze klant, en om eventuele eerste vragen die je hebt te beantwoorden.

Als dat goed gaat, sturen we je cv door samen met een verslag van ons gesprek en zal onze klant beslissen of ze je willen uitnodigen. We verwachten niet meer dan 1 gesprek ter plaatse.



Functiebeschrijving

Onze klant ondersteunt honderden arbeiders en bedrijven uit hun specifieke sector met alles wat te maken heeft met hun sociale voordelen. Wanneer de arbeiders of bedrijven dus vragen hebben, contacteren ze jou, hun dossierbeheerder.

Als dossierbeheerder word je verantwoordelijk voor een specifiek aspect, nl.: hospitalisatieverzekeringen. Nu, dat neemt natuurlijk niet weg dat je soms ook inspringt voor jouw collega’s (you know, teamplayer and all that). Maar de bedoeling is dat je jou verdiept in 1 deel en zo ook meteen dé expert wordt op dit gebied.

Een typische dag in jouw functie als dossierbeheerder omvat het volgende:

  • Je krijgt een nieuw dossier binnen die je controleert op volledigheid en correctheid.
  • Zou het dossier onvolledig zijn dan contacteer je ook de arbeider of het bedrijf.
  • Is het dossier volledig, stuur je dit toch nog even intern door (vierogenprincipe for the win!).
  • Alles ok? Dan kan je dit ook bevestigen en uitbetalen.
  • Indien je het dossier voor één of andere reden weigert, communiceer je dit ook schriftelijk naar het bedrijf of de arbeider.
  • En ondertussen, neem je ook de telefoontjes op van de arbeiders die bij jou terecht komen met vragen



Functie-eisen

Deze job zou iets voor jou kunnen zijn als:

  • Je graag mensen helpt. Je bent geduldig, nuchter en kalm.
  • Je graag nieuwe dingen leert, en je snel kan bijleren. Wanneer dingen veranderen, weet je hoe je met de stoten moet rollen.
  • Je duidelijk communiceert. Je kan vrijwel alles aan iedereen uitleggen en je communiceert graag schriftelijk en telefonisch.
  • Je niet snel in de war raakt. Als je het antwoord niet weet, graaf je net zo lang door tot je het wel weet.

Om deze job te bemachtigen, moet je op zijn minst een beetje ervaring hebben als dossierbeheerder. Het hoeft niet specifiek in hospitalisatieverzekeringen te zijn, daar word je voor opgeleid. Zorg er gewoon voor dat we kunnen zien waar je je klantgerichte super powers hebt opgepikt.

Ook moet je vloeiend Frans en Nederlands spreken. Je werkt op nationaal niveau voor de sector, dus een zeer goede kennis van beide landstalen is een must.



Arbeidsvoorwaarden

Wat je leuk zal vinden aan onze klant:

  • Werk dat op het werk blijft. Je kan hier een echte balans tussen werk en privé verwachten!
  • Loon in overeenstemming met jouw ervaring. Onze klant biedt een loon tussen € 3.000 en € 3.400 bruto (dit kan zeker nog besproken worden). Daar komen ook nog maaltijdcheques van € 8 bovenop.
  • Gezondheidsverzekeringen: hospitalisatieverzekering én groepsverzekering
  • Langetermijnvisie. Wil je liever onmiddellijk onder vast contract beginnen? No worries, is helemaal mogelijk.
  • Geweldige bedrijfscultuur. Een open-minded, collaboratieve cultuur met enthousiaste dossierbeheerders.

En dan nu dé vraag van het moment: is telewerk voorzien? Wel, op dit moment nog niet. Maar onze klant is er zich van bewust hoe belangrijk dit wordt. En omdat ze een goed mogelijke balans willen garanderen, werken ze momenteel aan een project om ten minste één dag telewerk per week aan te bieden.