Offre d'emploi : Office Administrator - Facturatie
6 jours restants
- Recruteur
- JOBMATCH Brussels Louise
- Région
- regio Brussel
- Publication
- vendredi 10 juin 2022
- Date limite
- dimanche 10 juillet 2022
- Réf
- JOBM-BE
- Contact
- Caroline Willems
- Secteur
- Autre
- Niveau d'expérience
- 2 à 5 ans d'expérience
- Type de contrat
- CDI
- Temps de travail
- Temps plein
Voor onze opdrachtgever in Anderlecht zijn wij op zoek naar een Office Administrator voor de afdeling facturatie.
De coördinatie en opvolging van alle commerciële- en sociale administratie behoort ook tot jouw verantwoordelijkheden.
Functiebeschrijving
- Je beheert de opmaak van de facturatie van de aan jou toegewezen klanten en je doet controle op het uitgevoerde werk
- Je bent verantwoordelijk voor de rapportering van de rentabiliteit
- Je doet de volledige administratieve opvolging van je klantendossiers
- Je plaatst bestellingen van de materialen en producten die nodig zijn
- Je controleert de inkomende facturen van leveranciers en onderaannemers
- Je biedt ondersteuning aan de district manager op vlak van reporting en analyse van de cijfers (zowel in uren als in euro)
- Opmaken van offertes (NL + FR) + opvolging van eventuele klachten
Functie-eisen
- Je hebt bij voorkeur een Bachelor op zak en/of 3 à 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie
- Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en Frans
- Je werkt graag, goed en efficiënt met cijfers
- Je gaat nauwkeurig, stipt en kritisch te werk
- Je durft nieuwe ideeen op tafel te gooien - je neemt initiatief
- Je werkt graag in team maar indien nodig kan je ook zelfstandig je plan trekken
- Je bezit over goeie communicatie-skills
- Uiteraard kan je vlot overweg met MS Office - Word, Excel, Outlook, ...
Arbeidsvoorwaarden
- Een aantrekkelijk salaris met interessante extra's
- Een voltijds contract van onbepaalde duur in een groeiend bedrijf
- Je komt terecht in het back office team en ondersteunt van daaruit de operationele medewerkers met je administratieve skills
- Interne opleiding wordt voorzien