Offre d'emploi : Klantendienst medewerker IMA Benelux Assistance NL / FR

Région
Loncin
Salaire
• Een grondige basistraining die je alles bijleert over de producten, systemen, diensten e...
Publication
mercredi 22 juin 2022
Date limite
mercredi 3 août 2022
Réf
24098
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
Intérim
Temps de travail
Temps plein
Langue(s) souhaitée(s)
Néerlandais
Functieomschrijving

Wat is de verantwoordelijkheid van ons personeel van de klantendienst?

U beantwoordt vragen van makelaars en klanten via de telefoon.

U zult genieten van de uitdaging om een antwoord te vinden en te formuleren op zoveel mogelijk en gevarieerde vragen.

U bent verantwoordelijk voor de follow-up van de taken die voortvloeien uit een telefoongesprek.

Uiteraard doe je dit op je eigen manier, met respect voor de klant en met inlevingsvermogen, want bij IMA Benelux staat klantgerichtheid voorop.

Je leert graag bij en wij bieden je een degelijke en gevarieerde opleiding in de verschillende teams waarmee we samenwerken. We zullen je ook "on the job" opleiden rond producten en problemen en je zal worden bijgestaan door een team van ervaren collega's.



Functie-eisen

U bent :

U spreekt vloeiend Nederlands en Frans

U bent communicatief, klantgericht, georganiseerd en proactief.

Je bent enthousiast, een teamspeler en hebt het inlevingsvermogen om klanten het juiste antwoord te geven.

U bent een multitasker en praat graag met klanten aan de telefoon.

Goede computerkennis tegelijk met verscillende software

Een ervaring op een klantendienst is een plus

Ervaring hebben met (levens)verzekeringen is uiteraard een voordeel, maar geen vereiste.

Na een volledige autonomie zou je van thuis uit kunnen werken (2x ter plaatse)

Lange termijn missie, indien rustig kan men ingezet worden op andere missie in Multi Pool Projecten

Arbeidsvoorwaarden


• Een grondige basistraining die je alles bijleert over de producten, systemen, diensten en gesprekstechnieken;

• De nodige ondersteuning die je nodig hebt om jouw job als expert te kunnen uitvoeren: individuele-en groep coaching, training, feedback,..;

• Een marktconform loon (volgens paritair comité 200, categorie C), met aanvulling van extralegale voordelen;

• De nodige aandacht voor 'Work-Life Balance' door 3 weken op voorhand jouw persoonlijk uurrooster te communiceren;

• Een collegiale sfeer waar er naast het werk ook plaats is fun !

• Openingsuren project : een variabel uurrooster van maandag t.e.m. zondag tussen 8u en 21u30