Passer au contenu principal

Cette offre a expiré

Receptionnist Officer in Machelen

Employeur
SD Worx Jobs
Lieu
Machelen
Salaire
Je komt terecht in een heel professionele werkomgeving.Je krijgt de kans om in een prachtig en k...
Date de clôture
5 août 2022

Afficher plus

Fonction
Administration / Secrétariat, Réceptionniste
Secteur
Administration / ASBL
Type de contrat
Intérim
Temps de travail
Temps plein
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Langue(s) souhaitée(s)
Néerlandais
Functieomschrijving

Voor onze klant in Machelen, een internationaal adviesbedrijf, zijn we op zoek naar een voltijdse receptionist(e). In deze functie ben je verantwoordelijk voor een vlotte gang van zaken aan de receptie en zien jouw taken er als volgt uit:

  • Je begroet alle gasten met een warm en vriendelijk welkom en beheert het check-in proces.
  • Je beantwoordt telefoonoproepen op een professionele, vriendelijke manier.
  • Je behandelt vragen en problemen van gasten en registreert ze in het interne systeem.
  • Je zorgt ervoor dat alle technische apparatuur goed werkt, door middel van dagelijkse controles.
  • Je begeleidt de gasten naar de vergaderzalen.
  • Je behandelt alle inkomende e-mail.
  • Je zorgt ervoor dat de receptie en wachtruimtes steeds netjes blijven.
  • Je houdt nauw contact met de cateringdienst en volgt last minute catering bestellingen / wijzigingen zorgvuldig op.
  • Je beheert administratieve taken.

Je werkt afwisselend in "the front office" en in "the back office" en draagt steeds een elegant uniform. Je komt terecht in een omgeving waar je ondersteund en gecoacht wordt en je krijgt een duidelijk kader aangeboden met welomlijnde procedures en richtlijnen. Je bent zelf heel erg gesteld op een enthousiaste en hartelijke ontvangst, met VIP-allures.

Je werkt van maandag tot en met vrijdag in een wisselend uurrooster: de ene week van 7.45u tot 16u en de daaropvolgende week van 9.45u tot 18u, telkens met 45 minuten pauze.



Functie-eisen

op zoek naar 3 nieuwe collega's met volgende competenties:

  • uitstekend drietalig Nederlands, Frans, Engels
  • zeer goede kennis van de courante MS Office toepassingen Outlook, Excel, Word
  • verzorgd en representatief voorkomen
  • een warme, dynamische en glimlachende uitstraling
  • kennis van business etiquette-regels
  • stipt
  • verantwoordelijk en gedisciplineerd
  • absolute teamplayer!
  • je werkt nauwkeurig
  • je bent stressbestendig
  • oog voor detail en de wens om iedere klant het beste onthaal ever te bezorgen
  • je bent bereid in uniform te werken



Arbeidsvoorwaarden
  • Je komt terecht in een heel professionele werkomgeving.
  • Je krijgt de kans om in een prachtig en klassevol kantoorgebouw te werken.
  • Er zijn luxe restaurants, foodbars, koffiebars, ... aanwezig op de site waar je voordelig kan genieten van een aangename pauze.
  • Je ontvangt een aantrekkelijk en conform bruto maandloon, aangevuld met extra legale voordelen (dagvergoeding, maaltijdcheques, niet-recurrente bonus).
  • Een korte période intérim na een vast contract

Recevez des alertes d'offres d'emploi

Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.

Créer une alerte