Offre d'emploi : Voltijds office assistant in Zaventem

Région
Zaventem
Salaire
Je komt terecht in een aangename en internationale werkomgeving.Naast je maandelijks brutoloon o...
Publication
lundi 27 juin 2022
Date limite
lundi 8 août 2022
Réf
24474
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
Intérim
Temps de travail
Temps plein
Langue(s) souhaitée(s)
Néerlandais
Functieomschrijving

Onze Klant is de marktleider in België op vlak van outsourcing van receptie en officediensten. Onze 300 medewerkers werken in vast dienstverband. Zij zijn dagelijks met veel enthousiasme aan de slag bij onze klanten, (middel)grote bedrijven verspreid over heel België en actief in diverse sectoren.


Voor onze klant in Zaventem, een gerenommeerde internationale onderneming gespecialiseerd in medische technologie, zijn we op zoek naar een collega die de receptie op een professionele manier beheert en facility-gerelateerde zaken nauwgezet opvolgt.

De taken omvatten onder meer:

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor in - en externe partijen met betrekking tot alle werkzaamheden op het gebeid van facilitair beheer en onderhoud
  • Je volgt de uitgevoerde werkzaamheden door leveranciers nauwgezet op
  • Je neemt contact op met leveranciers om offertes op te vragen, werkzaamheden te bespreken, bestellingen te plaatsen, ...
  • Je staat dagelijks mee in voor het operationele beheer van de gebouwen en infrastructuur
  • Je verzorgt het onthaal van bezoekers en externe partners die de technische taken zullen uitvoeren.
  • Je beheert de inkomende telefoongesprekken
  • Je beheert de inkomende en uitgaande post, aangetekende zendingen, koerierdiensten
  • Je zorgt voor een goede administratieve opvolging van documenten, attesten, …
  • Je communiceert met de verschillende afdelingen en met externe partners.

Op termijn kan je doorgroeien tot de rechterhand van de Office Manager.

Functie-eisen

We zoeken een collega die over volgende eigenschappen beschikt:

  • Zeer goede kennis Nederlands - Frans - Engels
  • Uitermate servicegericht - met de glimlach
  • Nauwkeurig
  • Stressbestendig
  • Sterk zijn in plannen en organiseren van het werk, prioriteiten kunnen stellen
  • Sterke betrokkenheid en verantwoordelijkheidszin
  • Uitstekende Kennis van de courante MS Office pakketten (Outlook, Word, Excel)
  • Vlot nieuwe computerprogramma's kunnen aanleren
  • Discreet
  • Dynamische persoonlijkheid
  • Verzorgde uitstraling

Arbeidsvoorwaarden

Je komt terecht in een aangename en internationale werkomgeving.

Naast je maandelijks brutoloon ontvang je:

  • een nettodagvergoeding
  • maaltijdcheques
  • ecocheques
  • een niet-recurrente vergoeding
  • een vergoeding voor woon-werkverkeer
  • Je werkt 40u per week waardoor je recht hebt op 12 extra verlof (ADV) dagen op jaarbasis
  • de nettoverloning ligt tussen de 2150 en 2250 euro
  • Een vast contract na een periode interim

Emplois similaires

  • Parttime Receptioniste

    • Brussel
    • Wat bieden wij jou aan als werkgever?  - Een vast brutoloon aangevuld met    * Bonus in fun...
    • SD Worx Staffing
  • Parttime Receptioniste

    • Brussel
    • Wat bieden wij jou aan als werkgever?  - Een vast brutoloon aangevuld met    * Bonus in fun...
    • SD Worx Staffing
  • Receptionist(e)

    • Vilvoorde
    • Je komt terecht in een warm en vriendelijke werkomgevingJe krijgt de kans om je vaardigheden te ...
    • SD Worx Staffing

Emplois similaires

  • Parttime Receptioniste

    • Brussel
    • Wat bieden wij jou aan als werkgever?  - Een vast brutoloon aangevuld met    * Bonus in fun...
    • SD Worx Staffing
  • Parttime Receptioniste

    • Brussel
    • Wat bieden wij jou aan als werkgever?  - Een vast brutoloon aangevuld met    * Bonus in fun...
    • SD Worx Staffing
  • Receptionist(e)

    • Vilvoorde
    • Je komt terecht in een warm en vriendelijke werkomgevingJe krijgt de kans om je vaardigheden te ...
    • SD Worx Staffing