Passer au contenu principal

Cette offre a expiré

MANAGEMENT ASSISTANT FOR TIBERGHIEN 2600 ANTWERP

Employeur
Profile Group
Lieu
Anvers
Date de clôture
21 août 2022

Détails de l'offre

Company details

Our client, TIBERGHIEN, a renowned firm whose priorities are quality, its team and clients.  Currently TIBERGHIEN’S Antwerp office is looking for a Management Assistant with outstanding organisational, administrative and communication skills to support a Partner and his team.  The Antwerp office of this highly professional firm is situated in beautiful offices, easily accessible by public transport.

Function

Key Responsibilities

  • Organisational Responsibilities:  
  • Responsible for all organisational aspects (agenda, meetings, events, business lunches and travel arrangements) as well as assuring deadlines are met
  • Priority management is a must
  • Communication Responsibilities: 
  • Prepare, proof-read and translate diverse documents including PowerPoints (Sound linguistic skills and a keen eye for detail are vital)
  • Extensive client contact 
  • Procedures: 
    • You are fully responsible for ensuring that administrative and organisational procedures are adhered to

Profile

  • Minimum 3 years’ relevant experience
  • IT literacy: Good Word and PowerPoint
  • Excellent Dutch with Good French and English (written and spoken)
  • You are detail oriented 
  • Excellent organisational skills with sound prioritisation ability
  • Outstanding professional interpersonal skills to effectively interface with internal and external stakeholders and to form strong working relationships
  • Confidence in your skillset enabling you to work independently 
  • And last but certainly not least a helpful team playing approach

Offer

  • Competitive salary
  • Broad range of benefits including Group and hospitalisation insurance, luncheon vouchers and fully reimbursed commuting
  • Excellent working conditions: 
    • Flexitime (start between 8 and 9.30, finish as of 16.30) (Rare overtime)
    • 40 hour week and hence 32 days holiday
    • Homeworking possible
    • Personal coaching and evaluation, extensive support from HR
    • Multiple trainings (Languages, IT, Time Management and Sectorial)
    • Welcome day for new employees
    • Warm and enthusiastic team 
    • Social trips, multiple events and a family day arranged by the company
    • Beautiful offices, easily accessible by public transport

Entreprise

Learn more about this company

Visit this company’s hub to learn about their values, culture, and latest jobs.

Visit employer hub

Découvrez cette entreprise

Visitez la page employeur de cette entreprise pour en savoir plus sur leurs valeurs, culture et dernières offres d'emploi.

Découvrir l'entreprise

Recevez des alertes d'offres d'emploi

Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.

Créer une alerte